admin Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules Många har försvunnit, någon har kommit till. Vissa har förändrats och förmodligen så har ingen missats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Oj då, kommer ta ett tag innan man pluggar in det nya :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Sunt förnuft och du slipper plugga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Tänkte mest på att om man ska anmäla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Vart har §1.11 tagit vägen? Jag hittar den inte =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Vart har §1.11 tagit vägen? Jag hittar den inte =( Antagligen kan man tolka f.d §1.11 som §3.2 numera. Men förövrigt tycker jag att det har blivit enklare att tolka de nya reglerna nu, då beskrivningarna om vad dessa innebär framgår tydligare än förr. Måste även säga att den nya uppsättningen av regler ser mera läsvänligt ut. Redigerat 3 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 lite frågor.. §3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. (REF-länkar) är REF-länkar bonuslänkar såsom extralänken? §4.2 - Avatars (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga). vad hände med storleksgränsen? §7 - Grupper får man ha en grupp där man bara spammar? det står att man ska följa fuskas regler även i grupperna det var allt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 §1.19 saknar jag mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 §1.19 saknar jag mycket.Den här reglen täcker det också:§3.2 - Inlägget skall ha koppling(relevans) till trådens ämne och forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) §3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. (REF-länkar) är REF-länkar bonuslänkar såsom extralänken? Ja, eftersom extralänken gynnar dig på ett eller annat sätt. §4.2 - Avatars (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga).vad hände med storleksgränsen? http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=24Det går ändå inte att ladda upp en bild/avatar om inte kraven i ovanstående länk följs. Därmed tror jag inte att storlekgränser för avatar behövs synnas i reglerna, man kan ändå inte bryta mot det. Redigerat 3 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Det går inte att ladda upp för stora avatars varken i kB eller pixlar, därmed behövs det ej i reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Tog du bort att man får har sigbild om man är VIP? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.