MonkeyPants Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Ja vilken själv är det Sanningens Svärd kan inte förklara så mycket om den men det är en Fantasy i sexton delar av Terry Goodkind Redigerat 5 Januari 2008 av Shoulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Ja, det får bli antingen Viskningar, Väktare eller Vakande ögon. Alla skrivna av världens bästa författare, Dean Koontz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Silverdolken av Katharine Kerr. Det bästa jag läst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Måste säga Harry Potter. ;) Den sista boken (sjuan) var den bästa av allihop. Det är ett väldigt djup i Harry Potter, som jag saknar i nästan alla andra böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Den Siste Gudfadern. Stephen Kings Det är även jävligt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Änglar och Demoner av Dan Brown är sjukt bra. Har allt man möjligen behöver i en bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Sagan om Elenien och Sagan om Tamuli böckerna av David Eddings äger alla andra böcker. Bästa fantasy som jag någonsin har läst dessutom. Redigerat 5 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Sagan om Elenien och Sagan om Tamuli böckerna av David Eddings äger alla andra böcker. Bästa fantasy som jag någonsin har läst dessutom. Dom är bra ,men föredrar Sagan Om Drakens Återkomst. Vet ej hur många delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Da vinci-koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jadu,bra fråga. Sista Harry Potter boken var som sagt riktigt bra, väldigt spännande slut och så. Sen har man ju läst en hel rad bra böcker men ingen särskild som jag kan komma på nu(är trött, kanske därför?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Sagan om Elenien och Sagan om Tamuli böckerna av David Eddings äger alla andra böcker. Bästa fantasy som jag någonsin har läst dessutom. Dom är bra ,men föredrar Sagan Om Drakens Återkomst. Vet ej hur många delar. Den läser jag nu. Det är 22 delar. 2 till ska komma ut hösten 2009. Men Robert Jordan dog i höstas :o Så det är en annan kille som ska färdigställa serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.