Simple Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Milleniumserien, orkade dock aldrig läsa ut "Luftslottet som sprängdes". Jag är snart klar med den första och ska givetvis ge mig på nästa. Helt underbar bok och jag har hört goda ord de andra två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Djävulens Alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 "Pojken som kallades Det" serierna. Har läst alla 3. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Gillar allt av Dan Brown, speciellt Änglar och Demoner samt Da-Vinci Koden :) Det var dem två böckerna som fick mig att börja debattera mot religion. Älskar Sci-Fi. Allt från Path of Destruction till Republic-Commando serierna. När jag väl börjat läsa en sci-fi bok, så kan jag inte sluta och måste sitta i ett par timmar och läsa ut den innan jag får någon ro :D Har beställt Alphabet of Manliness nu, och jag tror att den kommer att bli en av mina favoriter. Älskar nämligen Maddox stil att skriva, hans cyniska och ironska texter :D (Som ni för övrigt kan läsa här: http://maddox.xmission.com/ ) Redigerat 26 Januari 2009 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Milleniumserien, orkade dock aldrig läsa ut "Luftslottet som sprängdes". Jag är snart klar med den första och ska givetvis ge mig på nästa. Helt underbar bok och jag har hört goda ord de andra två. käst alla tre grymt bra, synd att han(författaren) dog så att han inte kunde skriva fler i serien dom hör till dom bästa jag har läst, vet inte vilken som är bäst men Eragon-serien, Sagan Om Klanen Otori- serien, Dan Browns böcker är otroligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Milleniumserien, orkade dock aldrig läsa ut "Luftslottet som sprängdes". Jag är snart klar med den första och ska givetvis ge mig på nästa. Helt underbar bok och jag har hört goda ord de andra två. Jag är klar med de två första, riktigt bra böcker. Den tredje har jag bara börjat med. Gillar allt av Dan Brown, speciellt Änglar och Demoner samt Da-Vinci Koden :) Det var dem två böckerna som fick mig att börja debattera mot religion. Änglar & Demoner och Da-Vinci Koden är grymt bra båda två! Redigerat 26 Januari 2009 av sulan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Harry Potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Vi kan uppdatera lite: Stephen Kings The Stand (Pestens Tid) Helt otrolig bok, läs den om ni inte gjort det. Dean Koontz Viskningar, Midnatt, Väktare och Vakande Ögon. Engelska titlar: Whispers, Midnight, Guardians och From the Corner of His Eye. Min favoritförfattae skriver jäfla bra böcker. Jäfla bra. Redigerat 26 Januari 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Gillar allt av Dan Brown, speciellt Änglar och Demoner samt Da-Vinci Koden :) Det var dem två böckerna som fick mig att börja debattera mot religion. Älskar Sci-Fi. Allt från Path of Destruction till Republic-Commando serierna. När jag väl börjat läsa en sci-fi bok, så kan jag inte sluta och måste sitta i ett par timmar och läsa ut den innan jag får någon ro :D Har beställt Alphabet of Manliness nu, och jag tror att den kommer att bli en av mina favoriter. Älskar nämligen Maddox stil att skriva, hans cyniska och ironska texter :D (Som ni för övrigt kan läsa här: http://maddox.xmission.com/ ) Tack för länken, har spenderat de närmaste två timmarna med att kolla igenom några kickass texter... funderar på att köpa en sponsor a vegetarian t-shirt (FOR EVERY ANIMAL YOU EAT IM GOING TO EAT THREE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Har läst nog första harry potter en gång. Annars hatar jag böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) Har läst nog första harry potter en gång. Annars hatar jag böcker. Man kan inte hata böcker. Nuff sed. Redigerat 26 Januari 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Alla Artemis Fowl, alla Harry Potter och alla Vargbröder. Framtidens Paradis är lite udda och bra på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.