Hoppa till innehåll

Vilken Är Den Bästa Boken Du Har Läst?


MonkeyPants

Rekommendera inlägg

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Gillar allt av Dan Brown, speciellt Änglar och Demoner samt Da-Vinci Koden :) Det var dem två böckerna som fick mig att börja debattera mot religion.

 

Älskar Sci-Fi. Allt från Path of Destruction till Republic-Commando serierna. När jag väl börjat läsa en sci-fi bok, så kan jag inte sluta och måste sitta i ett par timmar och läsa ut den innan jag får någon ro :D

 

Har beställt Alphabet of Manliness nu, och jag tror att den kommer att bli en av mina favoriter. Älskar nämligen Maddox stil att skriva, hans cyniska och ironska texter :D (Som ni för övrigt kan läsa här: http://maddox.xmission.com/ )

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Milleniumserien, orkade dock aldrig läsa ut "Luftslottet som sprängdes".

Jag är snart klar med den första och ska givetvis ge mig på nästa. Helt underbar bok och jag har hört goda ord de andra två.

 

 

käst alla tre grymt bra, synd att han(författaren) dog så att han inte kunde skriva fler i serien

 

dom hör till dom bästa jag har läst, vet inte vilken som är bäst men Eragon-serien, Sagan Om Klanen Otori- serien, Dan Browns böcker är otroligt bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Milleniumserien, orkade dock aldrig läsa ut "Luftslottet som sprängdes".

 

Jag är snart klar med den första och ska givetvis ge mig på nästa. Helt underbar bok och jag har hört goda ord de andra två.

 

Jag är klar med de två första, riktigt bra böcker. Den tredje har jag bara börjat med.

 

Gillar allt av Dan Brown, speciellt Änglar och Demoner samt Da-Vinci Koden :) Det var dem två böckerna som fick mig att börja debattera mot religion.

Änglar & Demoner och Da-Vinci Koden är grymt bra båda två!

Redigerat av sulan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi kan uppdatera lite:

 

Stephen Kings The Stand (Pestens Tid)

Helt otrolig bok, läs den om ni inte gjort det.

 

Dean Koontz Viskningar, Midnatt, Väktare och Vakande Ögon.

Engelska titlar: Whispers, Midnight, Guardians och From the Corner of His Eye.

Min favoritförfattae skriver jäfla bra böcker. Jäfla bra.

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar allt av Dan Brown, speciellt Änglar och Demoner samt Da-Vinci Koden :) Det var dem två böckerna som fick mig att börja debattera mot religion.

 

Älskar Sci-Fi. Allt från Path of Destruction till Republic-Commando serierna. När jag väl börjat läsa en sci-fi bok, så kan jag inte sluta och måste sitta i ett par timmar och läsa ut den innan jag får någon ro :D

 

Har beställt Alphabet of Manliness nu, och jag tror att den kommer att bli en av mina favoriter. Älskar nämligen Maddox stil att skriva, hans cyniska och ironska texter :D (Som ni för övrigt kan läsa här: http://maddox.xmission.com/ )

Tack för länken, har spenderat de närmaste två timmarna med att kolla igenom några kickass texter... funderar på att köpa en sponsor a vegetarian t-shirt

 

(FOR EVERY ANIMAL YOU EAT IM GOING TO EAT THREE)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...