Hoppa till innehåll

Demokrati

GEAEM

Rekommendera inlägg

Gäst EDOBEM

Har du läst Änglar & Demoner(Dan Brown) där står det mycket om Illuminati/Frimurarna, ex finns det många symboler på vanliga amerikanska dollar.

Hur kan du bevisa att Illuminati & Frimurarna är s*tanister?

Många av dessa symboler på den amerikanska dollarn är av Illuminati, ja, och många är också s*tanistiska.

Det finns många före detta medlemamr från Illuminati som har uttalat sig googla lite tills du hittar nåt trovärdigt, frimurana däremot har jag aldrig sagt att jag vet något om, bara att det inte skulle förvåna mig om det fanns s*tanistiska medlemmar bland de högre rankerna där.

http://www.resurrectingliberty.com/Freemasons_files/0a_2.jpg

Ett exempel på en symbol på den amerikanska dollarn. Dock ser man inte bokstäverna, men de bildar ordet "MASON"

Vad betyder "Mason" ?Sen är det en pyramid på dollarn oxå som har att göra med Frimurarna

Redigerat av EDOBEM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheWho

Har du läst Änglar & Demoner(Dan Brown) där står det mycket om Illuminati/Frimurarna, ex finns det många symboler på vanliga amerikanska dollar.

Hur kan du bevisa att Illuminati & Frimurarna är s*tanister?

Många av dessa symboler på den amerikanska dollarn är av Illuminati, ja, och många är också s*tanistiska.

Det finns många före detta medlemamr från Illuminati som har uttalat sig googla lite tills du hittar nåt trovärdigt, frimurana däremot har jag aldrig sagt att jag vet något om, bara att det inte skulle förvåna mig om det fanns s*tanistiska medlemmar bland de högre rankerna där.

http://www.resurrectingliberty.com/Freemasons_files/0a_2.jpg

Ett exempel på en symbol på den amerikanska dollarn. Dock ser man inte bokstäverna, men de bildar ordet "MASON"

Vad betyder "Mason" ?Sen är det en pyramid på dollarn oxå som har att göra med Frimurarna

Som Perisoeertsdipl nåt skrev i det förra inlägget betyder det frimurare.

Elvis Presley och Adolf Hitler lever än och ingen människa har besökt månen!

Människan har alltid intresserat sig för konspirationsteorier. Jag ser det som föga sannolikt att "Illuminati tar över världen" om 4 år. Enligt Jehovas vittnen skall ju jorden gått under redan flera gånger. Jorden går under när solen sväller upp precis före sitt slocknande. Huruvida det är beboeligt här då vet ingen.

Ja, om du inte har förstått varför jag verkar som en galen dåre är det för att jag älskar konspirationsteorier.

Hitler flög ut i rymden i en ombonad farkost upplyft av en jättelik A23-raket som WvB byggde. Den har ett hermetiskt tillslutet biologiskt system som gör att allt återanvändes. Just nu är Hitler på väg tillbaka. Eftersom hastigheten var så hög i rymden har han knappat åldrats mer än 20 år sedan raket for i väg, så när han kommer tillbaka är han bara 76 år gammal. Det förklara det oljud som hördes vida omkring Peenemünde 1 maj 1945 och det oförklarliga ljussken som steg till väders.

Skämt åsido, Adolf skulle ju varit ca 119 år gammal nu så nja, men han skulle ha flytt till Argentina och bott på ett hotell där i en massan år. Bildbevis: http://antiteilchen.com/wp-content/uploads...ebt%20!.jpg ;|

Iallafall så kom jag off topic där, ville bara visa vilken dåre jag är. Mwhahahahhaa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Adolf skulle ju varit ca 119 år gammal nu så nja, men han skulle ha flytt till Argentina och bott på ett hotell där i en massan år. Bildbevis: http://antiteilchen.com/wp-content/uploads...ebt%20!.jpg ;|

Hahahaha!

Undrar om det är en nazist eller bara ett sammanträffande? :lol:

Det är gudfadern som är på maskerad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...