Toxin Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 ;) Ja, det är ju en av mina favoriter. Jag spelar också Donkey Kong 64 m.m. Men tycker ni att Zelda är det bästa spelet ni spelat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) till nintendo 64 svar: ja övrigt: det är inte det bästa spelet jag spelat Redigerat 7 Januari 2008 av Shoulder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Ja, Ocarina of Time FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Ocarina of time ftw! :) Sen idag spelade jag Banjo tooie för första gången och såg att min sparfil hade spelats på 100 timmar, samma med Banjo kazooie och Jet force gemini. Zelda ocarina of time , Zelda majoras mask och Super mario 64 har jag säkert spelat 200 timmar st på. Det verkar som om man inte gjorde nå mer än att spela :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 OOT lätt till 64!! rundat det ca 3 gr, + 2gr på emulator på laptopen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Zelda OoT Fick lite Nostalgi feeling och har börjat spela det igen, är dock bara i Forest Temple nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag har växt upp med OoT, och det måste vara det bästa. Den blev ju en stor hit till skillnad från Majoras Mask. Ocarina Of Time var ju det "stora 3-D spelet" efter Super Mario 64. Jag har varvat OoT fler gånger än jag har fingrar ^_^ Men jag har bara klarat Master Quest en gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Vad är det för skillnad på master quest och det gamla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delorean Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Jag har växt upp med OoT, och det måste vara det bästa. Den blev ju en stor hit till skillnad från Majoras Mask. Ocarina Of Time var ju det "stora 3-D spelet" efter Super Mario 64. Jag har varvat OoT fler gånger än jag har fingrar ^_^ Men jag har bara klarat Master Quest en gång... har en fråga till dig dark link är du dark_link_77 på ZSO??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Vad är "ZSO"? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Vad är "ZSO"? :o Antagligen en hemsida... oO, iaf, skillnanden så som ja fattat den är att det skall vara svårare och lite bättre, dvs mer utökat, men ja e ej säker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) ZSO = Zeldas Secret Ocarina Vad är det för skillnad på master quest och det gamla? MQ har förändrade och svårare dungeons, det är det enda. Men största anledningen till att det är svårare är egentligen att man inte kan allt, som i vanliga OoT, eftersom allt är nytt. Och ja, jag tycker Ocarina of Time är än idag det bästa spelet som någonsin gjorts. Redigerat 19 Januari 2008 av KuzunE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg