Hoppa till innehåll

Zelda, Det Bästa Spelet?


Toxin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ocarina of time ftw! :)

Sen idag spelade jag Banjo tooie för första gången och såg att min sparfil hade spelats på 100 timmar, samma med Banjo kazooie och Jet force gemini.

Zelda ocarina of time , Zelda majoras mask och Super mario 64 har jag säkert spelat 200 timmar st på.

Det verkar som om man inte gjorde nå mer än att spela :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har växt upp med OoT, och det måste vara det bästa. Den blev ju en stor hit till skillnad från Majoras Mask. Ocarina Of Time var ju det "stora 3-D spelet" efter Super Mario 64. Jag har varvat OoT fler gånger än jag har fingrar ^_^ Men jag har bara klarat Master Quest en gång...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har växt upp med OoT, och det måste vara det bästa. Den blev ju en stor hit till skillnad från Majoras Mask. Ocarina Of Time var ju det "stora 3-D spelet" efter Super Mario 64. Jag har varvat OoT fler gånger än jag har fingrar ^_^ Men jag har bara klarat Master Quest en gång...

har en fråga till dig dark link är du dark_link_77 på ZSO???

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ZSO = Zeldas Secret Ocarina

 

Vad är det för skillnad på master quest och det gamla?

MQ har förändrade och svårare dungeons, det är det enda. Men största anledningen till att det är svårare är egentligen att man inte kan allt, som i vanliga OoT, eftersom allt är nytt.

 

Och ja, jag tycker Ocarina of Time är än idag det bästa spelet som någonsin gjorts.

Redigerat av KuzunE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...