LilleSkuttO Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Min mamma säger att jag inte får spela zelda för att jag är för liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Zelda: Ocarina of Time är utröstat till ett av de bästa spel som gjorts någonsin. Jag håller helt med, bäst till N64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxin Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Då är jag inte den enda som gillar Zelda OoT :D Känner ingen annan som har N64 folk typ säger att det är gammalt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 men folk har ju spelat det tidigare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Då är jag inte den enda som gillar Zelda OoT :D Känner ingen annan som har N64 folk typ säger att det är gammalt :PJag gillar The Legend of Zelda: Ocarina of Time, och jag har ett Nintendo 64. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag gillar inte ocarina of time. Hehe har laddat ner det på mitt wii och fastnar i deku tree!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Zelda spelen är heliga. det är de bästa spel som någonsin gjorts =) de är mer än bara spel enligt mej =) <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Nej. Mario Kart, Mario 64 och Goldeneye 007 är de bästa ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Japp, Zelda är det bästa spelet till alla nintendo spel. spelade inte ofta men älskar bara storyn så himla mycket. Roligt på Wii och N64 OOT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 jag tycker zelda är helt klart bäst till N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Nja, Ocarina of Time är nog inte ens bland de top 5 bästa spelen till 64:an... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Nja, Ocarina of Time är nog inte ens bland de top 5 bästa spelen till 64:an...Tycker jag också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg