ajar Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Tjenare! Jag har hållt på med en del onlinerollspel, b.la. RuneScape som jag tröttnat snabbt på. Jag söker ett nytt och långvarigt onlinespel, helst inom genren RPG. Spel jag redan provat på är Runescape, Tibia och Travian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Kanske ska du pröva Ryl2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 RFO? annars så kan du bara välja ett här :) http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm?GAMEID=0&bhcp=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Tackar för sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 hmm, RFO såg inte helt fel ut. Men det är lite sjukt att man måste lämna ut så mycket om sig själv då man ska regga sig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 ljug? :P jag har nog ljugit om det mesta(bara namn och nåt till som är sant) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 testa 9dragons. .:LÄNK:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Långvarigt online spel är GuildWars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 WoW XD Diablo II XD Annars skulle ja föreslå typ, Albatross, eller Tansks, även skanske Rumble fighters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Gunz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 varför inte RF Online eller Ranganrok 1 och 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 namn, lvl och server på RFO? själv så heter jag TheGreatest(lvl 38 gunner) och TheGreatestW(lvl 38 glad) och spelar bara på Solus :) är acc såklart :P. well jag har en lvl 4 bell också men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.