Gäst favole Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Hej jag har fått tandstälning på överkäken asså ''räls'' men iaf ngn som också har det som kan säga lite om vad man ska göra/inte göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Tandläkaren kanske kan ge dig lite information..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Jag ska snart också få det, men jag är glad för det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Har aldrig haft själv men känner en som har haft ett ganska bra tag. ÄT TA MIG f*n INTE KOLA. Då går den sönder direkt och man måste åka och laga den. De är i och för sig kanske bra om man vill slippa skola eller liknanade :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Du kan göra i princip samma saker som du kan göra utan tandställning, dagens tandvård är soppas bra, och effektiv. Den gör bara dina tänder finare. Men... Det kan bli jobbigt att äta väldigt kladdiga saker, som Water Melon sade, som t.e.x. kolor. :) Men, fortsätt simma, fortsätt simma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 (redigerat) Ska kanske få räls jag också. Har j*vligt skeva tänder. Dock inget som ser fint ut. Som tror inte att du sak ta en stark magnet ovanför skinnet vid tänderna. Om rälsen är Järn. Kladdiga saker är också ett problem. Redigerat 11 Januari 2008 av IroN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Har själv räls i hela munnen och jag käkar i stortsätt allt som jag brukade äta, men man får använda kniv när man käkar äpplen, päron etc och suga inte bita på kolor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Jag ska få räls snart, har väntat alldeles förlänge med det. Jag måste dra ut 3 tänder, hittills är 2 av dem utdragna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 (redigerat) Jag ska få räls snart, har väntat alldeles förlänge med det. Jag måste dra ut 3 tänder, hittills är 2 av dem utdragna... Samma här ;) Fast inte riktigt då du är ett par år äldre, men jag skulle behövt räls för flera år sedan men tandläkarna sa bara typ "Vi får vänta och se, men jag tror nog att tänderna rätar ut sig", gissa vad? Det har de inte! Har två tänder på sidorna som ser ut som vampyrtänder fast de egentligen är vanliga tänder som vuxit snett så man ser de från sidan, och inte för att tala om resten av tänderna :P Njae, de synligaste är väl någorlunda raka med nån enstaka överlapning här och var. Så nu ska jag få tandställning -_- Aja, bättre sent än aldrig antar jag ;) Redigerat 8 Februari 2008 av MoveMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Omg, jag har oxå vampyrtänder! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Omg, jag har oxå vampyrtänder! :o :P WiCkEd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Tugga inte tuggummi. Kletar det sig fast så sitter det nog kvar ganska bra. :P Det var ett tag som jag skulle kanske få tandställning, men mina tänder är inte "tillräckligt" konstiga för att jag ska få det. :/ Redigerat 9 Februari 2008 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.