Hoppa till innehåll

Tandstälning :(

Gäst favole

Rekommendera inlägg

Du kan göra i princip samma saker som du kan göra utan tandställning, dagens tandvård är soppas bra, och effektiv. Den gör bara dina tänder finare. Men... Det kan bli jobbigt att äta väldigt kladdiga saker, som Water Melon sade, som t.e.x. kolor. :)

Men, fortsätt simma, fortsätt simma!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Jag ska få räls snart, har väntat alldeles förlänge med det. Jag måste dra ut 3 tänder, hittills är 2 av dem utdragna...

Samma här ;) Fast inte riktigt då du är ett par år äldre, men jag skulle behövt räls för flera år sedan men tandläkarna sa bara typ "Vi får vänta och se, men jag tror nog att tänderna rätar ut sig", gissa vad? Det har de inte! Har två tänder på sidorna som ser ut som vampyrtänder fast de egentligen är vanliga tänder som vuxit snett så man ser de från sidan, och inte för att tala om resten av tänderna :P Njae, de synligaste är väl någorlunda raka med nån enstaka överlapning här och var. Så nu ska jag få tandställning -_- Aja, bättre sent än aldrig antar jag ;)

Redigerat av MoveMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tugga inte tuggummi. Kletar det sig fast så sitter det nog kvar ganska bra. :P

Det var ett tag som jag skulle kanske få tandställning, men mina tänder är inte "tillräckligt" konstiga för att jag ska få det. :/

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...