Burken Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Som rubriken lyder så behöver jag hjälp med ett skolarbete jag fått. För att kunna klara detta behöver jag er hjälp, som personer. Uppgiften lyder att man ska hitta på 4-8 frågor och sedan fråga cirka 30pers dom här frågorna och av resultatet sedan sammansätta en matematisk tabell. Frågorna är skrivna och det är ni som ska svara på dem. Ämmnet jag valt handlar om radiovanor och detta är frågorna: Hur ofta lyssnar du på radio? NÄR du lyssnar, hur länge? OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) Tack i förhand, och svara ärligt. Jag märker om ni svara knasigt och därefter betraktar er som en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Visst kan jag hjälpa till här. Jag lyssnar varje dag. Jag lyssnar på morgonen, cirka 20 under frukost. P3. Hemma, radion är alltid på när jag äter frukost. Nej, TV är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Aldrig. 0 sekunder. Lyssnar inte. Lyssnar inte. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Aldrig. 0 sekunder. Lyssnar inte. Lyssnar inte. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) Ibland. Beror på vilket program det är, men ungefär 1 timme. P4, med Radiosporten. Lyssnar oftast i bilen på långa sträckor. Nej, faktiskt inte. Redigerat 10 Januari 2008 av Zhark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Hur ofta lyssnar du på radio? Alltid när ja sitter vid datorn. NÄR du lyssnar, hur länge? När ja sitter vid datorn, är i rumet och sover. OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? Internett radio, animenfo's och the edge rocks. HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. Vid datorn. Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) ja, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Som rubriken lyder så behöver jag hjälp med ett skolarbete jag fått. För att kunna klara detta behöver jag er hjälp, som personer. Uppgiften lyder att man ska hitta på 4-8 frågor och sedan fråga cirka 30pers dom här frågorna och av resultatet sedan sammansätta en matematisk tabell. Frågorna är skrivna och det är ni som ska svara på dem. Ämmnet jag valt handlar om radiovanor och detta är frågorna: Hur ofta lyssnar du på radio? NÄR du lyssnar, hur länge? OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) Tack i förhand, och svara ärligt. Jag märker om ni svara knasigt och därefter betraktar er som en idiot. 1: Jätte sällan 2: Då jag är i bilen 3: The Voice, NRJ. 4: Bilen 5: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag tackar alla som hittills deltagit och hoppas att några andra vänliga själar också deltar. Som sagt; tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 varje dag. 5 tim ungefär. rixfm. på datorn i bilen. tv är bättre än radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag vill också vara snel hest och delta :D 1: Lyssnar väldigt sällan 2: Kanske nån timme ungefär 3: Det är ju internet radio då, Lastfm 4: Vid datorn 5: Givetvis är det tv som gäller :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 1. Inte alls ofta 2. Nån timme kanske 3. Mix Megapol 4. I bilen, när jag är hemma själv med hunden, ibland på morgonen 5. Nej x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amandarin Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Som rubriken lyder så behöver jag hjälp med ett skolarbete jag fått. För att kunna klara detta behöver jag er hjälp, som personer. Uppgiften lyder att man ska hitta på 4-8 frågor och sedan fråga cirka 30pers dom här frågorna och av resultatet sedan sammansätta en matematisk tabell. Frågorna är skrivna och det är ni som ska svara på dem. Ämmnet jag valt handlar om radiovanor och detta är frågorna: Hur ofta lyssnar du på radio? NÄR du lyssnar, hur länge? OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) Tack i förhand, och svara ärligt. Jag märker om ni svara knasigt och därefter betraktar er som en idiot. 1-2 gånger i veckan ca 15-20 min P3 i bilen när jag ska till ridningen och när jag diskar tv är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.