Gäst EDOBEM Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 (redigerat) Tack i förhand, och svara ärligt. Jag märker om ni svara knasigt och därefter betraktar er som en idiot. 1. När jag missat bussen och får skjuts av mamma till skolan typ en gång i veckan+ när jag blir hemskjutsad från träningen så typ 3-4 ggr i veckan 2. 15-20 min 3.I bilen 4.Nej Redigerat 12 Januari 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Som rubriken lyder så behöver jag hjälp med ett skolarbete jag fått. För att kunna klara detta behöver jag er hjälp, som personer. Uppgiften lyder att man ska hitta på 4-8 frågor och sedan fråga cirka 30pers dom här frågorna och av resultatet sedan sammansätta en matematisk tabell. Frågorna är skrivna och det är ni som ska svara på dem. Ämmnet jag valt handlar om radiovanor och detta är frågorna: Hur ofta lyssnar du på radio? NÄR du lyssnar, hur länge? OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) Tack i förhand, och svara ärligt. Jag märker om ni svara knasigt och därefter betraktar er som en idiot. Ibland 20 min Rix FM Bilen Nepp varje dag.5 tim ungefär. rixfm. på datorn i bilen. tv är bättre än radio. Cooolt, du har dator i bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 ibland 9 timmar!!?? :student: - på praktiken Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 1. sällan (vi har inga bra kanaler <_< ) 2. ibland i bilen, så ca 20 min 3. om man måste välja så säger jag rix fm 4. i bilen 5. TV :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Hur ofta lyssnar du på radio? 3-4 gånger i veckan. NÄR du lyssnar, hur länge? ca 15 minuter OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? Rockklassiker och liknande. HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. I bilen. Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) Föredrar faktiskt TV. Konstigt va? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Varje dag Eftermiddagen, olika från varje gång. Väljer inte kanal, men om jag är längre söderut så "Bandit" 106,3 Vid matbordet, i bilen Tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Hur ofta lyssnar du på radio?alltid i princip NÄR du lyssnar, hur länge? 8 h OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? P3 och Gold Fm HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. i verkstaden i skolan, i bilen och hemma Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Som rubriken lyder så behöver jag hjälp med ett skolarbete jag fått. För att kunna klara detta behöver jag er hjälp, som personer. Uppgiften lyder att man ska hitta på 4-8 frågor och sedan fråga cirka 30pers dom här frågorna och av resultatet sedan sammansätta en matematisk tabell. Frågorna är skrivna och det är ni som ska svara på dem. Ämmnet jag valt handlar om radiovanor och detta är frågorna: Hur ofta lyssnar du på radio? NÄR du lyssnar, hur länge? OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) Tack i förhand, och svara ärligt. Jag märker om ni svara knasigt och därefter betraktar er som en idiot. 1. När jag åker bil, altså bara ibland 2. Tills jag går ur bilen, beror på hur långt vi ska åka 3. 106,3 Bandit :D 4. I bilen 5. TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phoenix891 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Hur ofta lyssnar du på radio? 1-2 gånger i veckan. NÄR du lyssnar, hur länge? 5-15 minuter OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? P1 HUR lyssnar du? ex; I bilen, i en affär som kanske har radion på, sätter på själv etc. I bilen. Föredrar du radio före TV? (Detta tror jag att jag kan gissa mig till) Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 1. När jag åker bil 2. Hela resan (om min bror kör) 3. Mix megapol 4. I bilen 5. HaHa, nä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Uppgiften är färdig, och era svar är med. Jag tackar alla som deltog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 (redigerat) Hur ofta lyssnar du på radio? kanske en gång i månaden NÄR du lyssnar, hur länge? max 15 min. OM DU SKA lyssna, vilken kanal föredrar du? 106.1 HUR lyssnar du? I bilen Föredrar du radio före TV? NEJ Redigerat 24 Januari 2008 av SilverKnight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.