Guldfisk Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Jag ska köpa ett nytt spel och jag vill ha tips på vilket jag ska köpa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 oblivionNHL 08, Assassins Creed, Uncharted: Drakes Fortune och Virtua Tennis 3.Alla mycket bra spel (har dom själv) och alla har en bra rankning på PS3 topplistan på Pricerunner. PriceRunner Där kan du ju även se betyg från varuhus som har spelen som du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 orange box såklart 5 spel asså .ps team fortress äger ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppx Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Uncharted är ett rolig äventyrspel. har fåt bra betyg också. bra story, bra grafik och ljud. Oblivion är ett bra rollspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 oblivion Finns oblivion till ps3? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 GTA IV när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Ratcht And Clank: Tools Of Destuction tycker JAG äger. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Här komemr några kan nämnts innan... Assasins Creed Heavenly Sword Uncharted:Drakes Fortune Warhawk Resistence:Fall om men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 oblivion Finns oblivion till ps3? :huh: ja. Dehär rekomonderar jag.. Kane & lynch Ratchet and clank : Tools of destruktion Skate Nhl 08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Varvade Ratchet And Clank: Tools Of Detsruction på 5 dagar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 oblivion 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.