Hoppa till innehåll

Bästa Sporten?


Animal
 Dela

Bästa sporten?  

66 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Anser nog att kampsport är den bästa sporten. Håller dock inte på med någon sport, men håller däremot på med Parkour.

Vad är det för nåt?

 

Man hoppar från byggnader/saker, gör olika rolls/hopp som heter olika saker. Springer på väggar osv. finns skit grymma filmer på Youtube om du vill kolla in det mer, "Le Parkour"- sök på Youtube.

 

Jag har också hållt på med det men jag tröttnade rätt snabbt eftersom att vi inte hade något hall att träna i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Anser nog att kampsport är den bästa sporten. Håller dock inte på med någon sport, men håller däremot på med Parkour.

Vad är det för nåt?

 

Man hoppar från byggnader/saker, gör olika rolls/hopp som heter olika saker. Springer på väggar osv. finns skit grymma filmer på Youtube om du vill kolla in det mer, "Le Parkour"- sök på Youtube.

 

Jag har också hållt på med det men jag tröttnade rätt snabbt eftersom att vi inte hade något hall att träna i.

 

Najs!=)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har funderat på att börja Parkour länge men nu har jag bestämt mig att jag ska börja till sommarn.

jag är seriös nu, jag tycker inte att det mesta dom gör på PK-filmerna är särskillt svårt, det är bara volterna jag har svårt med annars så skulle jag nästan kunna göra allt som dom gör i vissa filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...