BLITZFREEDOME Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Hur tror ni Xbox komma vara i framtiden??? Vad det heter och grafiken och det... Och hur tror ni Playstation komma vara. Fortfarande lite bättre grafik en Xbox elr har Xbox gått om. Vad komma Playstation heta??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 hur långt fram talar vi om? 1-10 år 1-1000 år ? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Själv tycker jag de borde döpa om Playstation till ***station men det är bara min åsikt, annars tror jag att MS än en gång kommer släppa en ny konsoll mer än ett år innan Sony släpper sin nya så MS kommer nog dominera marknaden ännu ett bra tag till då de redan nu har försprånget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Själv tycker jag de borde döpa om Playstation till ***station men det är bara min åsikt, annars tror jag att MS än en gång kommer släppa en ny konsoll mer än ett år innan Sony släpper sin nya så MS kommer nog dominera marknaden ännu ett bra tag till då de redan nu har försprånget. Behöver inte bli så för att dem var först denna generationen. Ps2 far före xboxen men ändå kom 360 för ps3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Xbox kommer fortfarande att vara bäst, och Playstation kommer fortfarande att vara dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 det är samma grafik på ps3 och xbox360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 det är samma grafik på ps3 och xbox360 Inte alls. Isf LIKNANDE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laggar Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 undra vad den nya xboxen kommer heta?? för xbox 720 låter ju inte så himmlans bra' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.