Roset_16 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Hej hej alla Zelda fans!!!! Jag har inte spelat alla spelen ännu men jag tycker så här: 1 Twilight Princess för dess underbara grafik. Första gången jag satte igång spelet och bara såg det första där när han springer över bron, då fastnade jag totalt för spelet. 2: Finns inget annat än Ocarina of Time. Vet inte hur många gånger jag har spelat det, minst i alla fall tio gånger. Jag kom fram till att man klarar av spelet om man spelar tre timmar varje dag och tre dagar då klarar man av det. ///////// Susanne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 1. Twilight princess ( WII ) 2. Twilight princess ( WII ) HAHA de är lätt de bästa ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 (redigerat) 1. A Link to the Past 2. Ocarina of Time Eller tvärtom. Spela roll. Redigerat 4 Februari 2008 av Famine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 TP OOT ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 1. Link's Awakening 2. Zelda II: The Adventure of Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Ocarina of Time Twilight Princess Lätt de bästa spelen. De andra är också bra men dessa är underbara. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 12 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2008 Bästa är Twiligth princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Bästa är Twiligth princess bara? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 de bästa är zelda ocarina of time och majoras mask ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kajmanhamster Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Zelda Collectors edition till GC Phantom Hourglass till DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 ocarina of time och windwaker har inte spelat så många så vet inte vilka som e bra för har inget wii lr camecube längre bara xbox o data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg