Dezen Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Någon som vet ett program som man kan använda för att hitta gatuadress för olika ip adresser? Så jag skriver in IP adressen så kommer det upp adressen, vilken gata osv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 En enkel sökning på google gav mig följande sida som faktiskt verkar funka skapligt. http://www.ip-adress.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 hittade också den, men jag behöver namn och mer specifik adress ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Jag har användt den sidan som epaaj länkade till under en längre tid, men jag tror att bara polisen eller nått sånt kan få tillgång till exakta adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Okej, jag får fortsätta leta ^^ BTW: vem anmälde, bryter inte mot ngn regel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) Det är bara polisen och liknande som kan få fram den exakta adressen. och va i helskotta bröt du mot för regel? :3 Redigerat 14 Januari 2008 av Water Melon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Den där visar bara vart servern ligger, för mig visade den Upplands Väsby och det är en bra bit ifrån vart jag bor ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Tror ni det e möjligt att få fram namnet på ägaren till IP:et genom deras leverantör? (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Nepp, det får dom inte säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Då får jag gå å knacka dörr då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Lol, på den sidan står det att ja bor i Alingsås.. lite långt ifrån ja bor lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Lol, på den sidan står det att ja bor i Alingsås.. lite långt ifrån ja bor lol... Som sagt, den visar vart servern ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.