Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 på nästa fredag ska vi ha judo... värkar tråkigt.. =( Det är rätt så kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Bad. 60 längder ;3 fy fasicken va trist =/ simma e kul ju ;) senast vi hade gympa körde vi flaggan (en lek) och doughtball (elr ngt sånt), en bollek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Dodgeball heter det. Vi hade racketsporter hela veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Vi hade fotboll utomhus senast (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Hade basket i Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 idag ska vi köra handboll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Vi hade fotboll utomhus senast (:I Januari?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) Ja, ändå bor vi i norrland. Vissa av killarna spelade med bar överkropp, fattade inte hur de klarade det ._. Jag och den andra tjejen som har gympa hade t-shirt på oss och vi frös jättemycket. Jag spelade inte så väldigt mycket eftersom jag var back och bollen nästan aldrig var där, plus att jag knäppte kort på det hela också. (: Vi hade innebandy senast. Redigerat 23 Januari 2008 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 vi spelade fotboll som vanligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Skidor imorgon torsdag. Ganska härligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) Idag hade vi basket + "cirkelträning". Redigerat 23 Januari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Vi hade skridskor i dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.