Hoppa till innehåll

Myter I Gta Iv


oddy

Rekommendera inlägg

En av grejerna i san andreas var dessa såkallade myter som alla pratade om. Vissa var falska och några sanna. Jag kallar det inte myter utan detaljer. MEn tror ni det kommer komma några myter och vilka sorts myter passar in i en storstad isåfall?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En av grejerna i san andreas var dessa såkallade myter som alla pratade om. Vissa var falska och några sanna. Jag kallar det inte myter utan detaljer. MEn tror ni det kommer komma några myter och vilka sorts myter passar in i en storstad isåfall?

Folk runt omkring världen kommer att sprida massor av myter efter releasen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det blir någ svårare att komma på bra myter när det utspelar sig i en storstad,man kan ju inte säga att big foot går runt i hamnen kl 00:00.

 

men nån myt kommer nog.

Kankse inte Big Foot men kanske ngt vatten djur som kan simma runt i hamnen? ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hoppas verkligen på att om man kanske ä'r inne i en lägenhet/hus och så står där en tv apparat som kanske sänder vissa program vissa dagar och tider. OCh på teven är et nyhetsändningar där dem pratar om vad som händer i spelet (likt wctr i sa där man får höra på nyheterna vad man har gjort) ch även kanske dem pratar om "mystiska saker" på nyheterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en häftig myt skulle vara ngt från Ghostbusters filmerna :D typ statylejonen som börjar röra sig, ECTO 1 (GB bilen) skör runt i stan eller Grimer (GS's spök "kompis") skulle sväva runt ngnstans :D det skulle vara coolt :P eller varför inte bara isbjörnar som äter upp bilar? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det blir någ svårare att komma på bra myter när det utspelar sig i en storstad,man kan ju inte säga att big foot går runt i hamnen kl 00:00.

 

men nån myt kommer nog.

Kankse inte Big Foot men kanske ngt vatten djur som kan simma runt i hamnen? ^^

 

Storsjöodjuret!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...