Hoppa till innehåll

Myter I Gta Iv


oddy

Rekommendera inlägg

Det är påskägg.. det är saker som är gömda på kartan. du kan hitta

kläder,gamla GTA prylar

m.m .

(finns en karta som visar vart alla saker finns)

kanske inte så kul att kika på den, Roligare att hitta allt själv. ;)

Redigerat av MustanGTR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

inte för att jag tror att det är en myt men jag såg tre killar i blåa kavajer och hattar som typ gick och såg kaxiga ut. Såg ut som pimps.

 

det skulle vara roligt om man startade en egen myt här, som typ sprids :D

något som inte är så jättemärkligt, som är trovärdigt typ att det finns någon som är typ som seriemördaren, som går omkring med vapen och sånt eller nåt :P

Det finns en seriemördare, läs in-game nyheterna. Om någon av er sett 'Karate Kid' filmen så finns han också med. Ni minns väl antagligen scenen där han står på trä-plank prylen och håller på? Den kan man hitta om man åker helikopter över havet och när man kommer nära så hoppar han i vattnet och försvinner.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aliens finns f*n inte, det ska vara ett seriöst spel och det konstigaste är hjärtat som jag skrev hur man kommer till innan, som folk har hittat än iaf. men jag har faktisk hört på radion att det går runt en seriemördare, vet inte om han finns dock...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ASSÅ seriemördaren finns inte det är den där doktorn som man lämnar kroppar till, man gör det åt elizabeta, han tar ju organen o så (tror jag). För första gången jag hörde talas om seriemördaren på radion var typ en dag efter jag gjort uppdraget åt elizabeta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är påskägg.. det är saker som är gömda på kartan. du kan hitta

kläder,gamla GTA prylar

m.m .

(finns en karta som visar vart alla saker finns)

kanske inte så kul att kika på den, Roligare att hitta allt själv. ;)

Hur ser de ut?

 

En val som kan äta upp en, och då kommer man till hans mage och hittar snygga bilar och sånt. (Vet inte hur man får upp dem på land xD) Hade ju varit ganska kul, om det hade funnits nåt kul i magen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är påskägg.. det är saker som är gömda på kartan. du kan hitta

kläder,gamla GTA prylar

m.m .

(finns en karta som visar vart alla saker finns)

kanske inte så kul att kika på den, Roligare att hitta allt själv. ;)

Hur ser de ut?

 

En val som kan äta upp en, och då kommer man till hans mage och hittar snygga bilar och sånt. (Vet inte hur man får upp dem på land xD) Hade ju varit ganska kul, om det hade funnits nåt kul i magen.

 

kolla här så vet du sedan vad easter eggs är ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...