SMASHBROS Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Vem tror du blir din favorit i Super Smash Bros Brawl?(karaktär alltså)Min favorit blir nog Link eller Pit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Svårt att veta före man testat, men för mig troligtvis Ike eller Link. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 min favorit blir väl kapten olimar. det verkar interesant att spela honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 King Dedede forever... i think xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Etsuko Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Svårt att svara på o.o' Men kommer säkert ha flera favoriter xD T.ex: Zelda/Sheik, Zero-suit Samus, Link, Ike och Pit xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Snake :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Säger Pikachu här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crosslasse Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Jag tror antagligen att det blir Pit eller Ike :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwhatsh Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 King Dedede!! Vet inte riktigt anledningen men han verkar stark!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Pokemon tränaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Antagligen Ike eller Sheik...Kommer nog gilla Pit också.. Å Snake :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Jag tror snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.