Rovarkungen Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Bilrace.se Textbaserat bilspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 http://www.imperion.se Starta med en planet och utöka ditt rike. Du väljer mellan 3 olika raser att spela som. Tillverkat av TravianGames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 (redigerat) playrohan.com - fan bästa gratis mmorpg spelet jag har spelat någonsin! lätt att levla, grym grafik. kostar dock ifall man vill ha lite extra finesser ;) silkroadonline.com - sen har vi ju sro. spelade det inte så länge, men ett tag. jobben är ju kul. man kan välja mellan att vara merchant, thief eller dom som bekämpar thiefs. invecklat spel. kostar också ifall man eftersträvar rank pro. :P sen vanliga som maplestory, tibia och runescape som har nämts tidigare. inget jag rekomenderar! grafiken spelar en stor roll för mig iaf (bättre spelupplevelse), i dessa tre saknas de. Redigerat 28 September 2009 av girlygeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.