Hoppa till innehåll

Sluta Klaga På Dom Som Är På Fuska.se Och Skriver Fel Etc.


Median

Rekommendera inlägg

tack odet^^

 

iaf. ni som klagar på hur andra stavar o skriver i ren almänhet, vrf? är det bara för att ni måste känna er bra och det är enda sätet? patetiskt...

och btw, många tror dom "hjälper" när dom rättar folk, ok om du gör dt på en polare men gör dt inte mot vem som helst... det är ett kännt faktum att det finns en risk duu kommer att bli hatad av personen ifråga...

 

och btw, om ni ej tror ja har dysleksi (har inte jättestark dysleksi dock) så kan jag bevisa det på papper i cam...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Eller hur ;) Jag måste erkänna att jag stör mig på flera personers stavning här, och Khazar är en av dem. Ingen bokstav i början av varje mening, kommatecken felplacerade eller saknas, 'dem' och 'de' på fel ställen och så skriver han slarvigt för övrigt.

 

MEN DETTA HÅLLER JAG KÄFT OM AV RESPEKT.... Men det är tydligen något nytt för dig- Respekt alltså.

Redigerat av MoveMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett många framförallt i diskussioner här på forumet, där folk har klagat på den andres stavning bara för att försöka vinna diskussionen.

 

Och du mega93 jag har inte sett dig visa så mycke respekt heller.

När man i en disskusion går på motparten med personliga påhopp, såsom hur dåligt de skriver, kan man lika gärna packa väskorna och cykla hem. Detta då man inte längre har något vettigt att tillföra disskusionen och försöker vinna med personliga påhopp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett många framförallt i diskussioner här på forumet, där folk har klagat på den andres stavning bara för att försöka vinna diskussionen.

 

Och du mega93 jag har inte sett dig visa så mycke respekt heller.

Jag måste erkänna att jag ofta klagat på folks stavning, men aldrig gör jag det utan anledning. Vid vissa tillfällen har jag använt andras stavning som mothugg då jag förolämpats, och vid ett annat tillfälle har jag påpekat en annan persons stavning då denne trackade på någon annans stavning (Fick en varning pga det dock -_-).

 

Jag är kräsen, och ska man förolämpa mig så ska man för i h*lvete göra det med korrekt svenska.

 

 

För övrigt hackar jag dock inte på andras stavning bara sådär :) Hackar man på mig så hackar jag tillbaka, och råkar denne då stava dåligt så är det väl synd för honom ;)

Redigerat av MoveMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack odet^^

 

iaf. ni som klagar på hur andra stavar o skriver i ren almänhet, vrf? är det bara för att ni måste känna er bra och det är enda sätet? patetiskt...

och btw, många tror dom "hjälper" när dom rättar folk, ok om du gör dt på en polare men gör dt inte mot vem som helst... det är ett kännt faktum att det finns en risk duu kommer att bli hatad av personen ifråga...

 

och btw, om ni ej tror ja har dysleksi (har inte jättestark dysleksi dock) så kan jag bevisa det på papper i cam...

Aja, och här ska det rättas igen då? Jag är väl inte tvungen att gilla någon dvs att ingen är tvungen att gilla mig.

 

MoveMe, om jag ska vara ärlig så vem syftade du på när du sa "Men det är tydligen något nytt för dig"? Menar du trådskaparen, khazer eller alla som har en åsikt emot odets?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack odet^^

 

iaf. ni som klagar på hur andra stavar o skriver i ren almänhet, vrf? är det bara för att ni måste känna er bra och det är enda sätet? patetiskt...

och btw, många tror dom "hjälper" när dom rättar folk, ok om du gör dt på en polare men gör dt inte mot vem som helst... det är ett kännt faktum att det finns en risk duu kommer att bli hatad av personen ifråga...

 

och btw, om ni ej tror ja har dysleksi (har inte jättestark dysleksi dock) så kan jag bevisa det på papper i cam...

Aja, och här ska det rättas igen då? Jag är väl inte tvungen att gilla någon dvs att ingen är tvungen att gilla mig.

 

MoveMe, om jag ska vara ärlig så vem syftade du på när du sa "Men det är tydligen något nytt för dig"? Menar du trådskaparen, khazer eller alla som har en åsikt emot odets?

 

Jag syftade på Khazar, som inte har någon respekt för andra över huvudtaget. Han går och klagar ljudligt på folks stavning, när han själv stavar som en 'krata' ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack odet^^

 

iaf. ni som klagar på hur andra stavar o skriver i ren almänhet, vrf? är det bara för att ni måste känna er bra och det är enda sätet? patetiskt...

och btw, många tror dom "hjälper" när dom rättar folk, ok om du gör dt på en polare men gör dt inte mot vem som helst... det är ett kännt faktum att det finns en risk duu kommer att bli hatad av personen ifråga...

 

och btw, om ni ej tror ja har dysleksi (har inte jättestark dysleksi dock) så kan jag bevisa det på papper i cam...

 

Aja, och här ska det rättas igen då? Jag är väl inte tvungen att gilla någon dvs att ingen är tvungen att gilla mig.

 

MoveMe, om jag ska vara ärlig så vem syftade du på när du sa "Men det är tydligen något nytt för dig"? Menar du trådskaparen, khazer eller alla som har en åsikt emot odets?

 

Jag syftade på Khazar, som inte har någon respekt för andra över huvudtaget. Han går och klagar ljudligt på folks stavning, när han själv stavar som en 'krata' ;)

 

Han kanske stavar som en "krata". Men man fattar ändå vad han menar ;) Inte för att jag vet värför jag skriver det :P Får väll dra till med något annat också =)

 

Sålänge det e stavfel, okej, men när det blir helt utan punkter, kommatecken och normal svenska så blir det blä =)

 

(Klaga inte mitt svenskat plz nu)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...