Aircondition Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Dock skriver de flesta betydligt sämre än de faktiskt behöver. Dyslexi och liknande är självklart ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 (redigerat) Vem bryr sig om några stavfel? Man kan lätt fatta vad de som stavar fel menar. Redigerat 21 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Vem bryr sig om några stavfel? Man kan lätt fatta vad de som stavar fel menar. Stavfel klarar man sig undan, jepp. Men sen dom inte kan som bra förstå skriva vädigt är jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Jag har inga som helst problem med sådana som stavar lite fel och så. Så länge det är läsbart och går att förstå. Och det är GANSKA ironiskt att man klagar på felstavningar och sedan stavar fel själv. Då ser man hur lätt det händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Sålänge man fattar vad någon menar så behöver man inte rätta folk hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 .. Även om man inte fattar ett dugg eller lite grann, så är det bättre att försöka hjälpa än att ignorera/skriva saker som inte hör till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 dem flesta som stavar som krattor ser helt enkelt inte själva vad som är fel, så det lär sluta med att dem inte gör något åt de. Du skriver inte heller så bra, som inte ens kan använda 'de' och 'dem' rätt ;) Vissa borde tänka på vad de skriver, men det är inte småbarnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 det är skillnad, jag är inte en svenska lärare som skriver allt exakt rätt, men man ser iaf vad jag skriver och behöver inte sitta och klia sig i huvudet med ett lexikon för att försöka fattade vad jag skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 (redigerat) det är skillnad, jag är inte en svenska lärare som skriver allt exakt rätt, men man ser iaf vad jag skriver och behöver inte sitta och klia sig i huvudet med ett lexikon för att försöka fattade vad jag skriver Ofta det är så viktigt för dig att läsa andras inlägg och att även förstå inläggen. Vadå gissa sig till vad det står, vet INGEN överhuvudtaget, inte äns de med dyselexi behöver man gissa sig till vad de står. Btw, tycker du det är rätt att mobba folk? Ska de mobbade bara ta skiten, eller? Khazar, jag tror det är jobbigare att skriva och klaga, om inte annat blir det än att bara skita i det. Ingen tvingar dig att varken läsa eller umgås / bli vän med någon person. Det är lika dumt att fortsätta läsa sådanna inlägg du stör dig på, som jag antar att du gör som de som börjar lipa på idol auditions för de trodde de var fett bra men bara egentligen var skit. [EDIT] Sorry, loosade mycket av min poäng i detta inlägg men kan säkert nu rätta till det. Jag sa att man inte är tvungen att bry dig om en sådan person som du inte tycker om, inte vill umgås etc, ni fattar. Men jag gjorde det själv, jag störde mig på ditt inlägg men skrev ändå. MEN, jag gjorde det för att disskutera och för att markera min sida. Redigerat 22 Januari 2008 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Vem bryr sig om några stavfel? Man kan lätt fatta vad de som stavar fel menar.Tar mig friheten att ställa en motfråga. Varför stava fel när man kan göra det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 det är deras egna fel om dem börjar lipa för att dem är dåliga, inte mitt problem. om dem är så dåliga borde dem inte ens delta i idol. ontopic: jag skiter i dem flesta stavfel, om man stavar fel en lr 2 gr så visst, men när man skriver en text på 5 rader utan komma eller punkt eller någonting annat så kan du ju gissa hur lätt de blir att läsa-,- så länge man inte stvar tp sloher so er de inna pobem, vilket vissa på de här forumet gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 det är deras egna fel om dem börjar lipa för att dem är dåliga, inte mitt problem. om dem är så dåliga borde dem inte ens delta i idol. ontopic: jag skiter i dem flesta stavfel, om man stavar fel en lr 2 gr så visst, men när man skriver en text på 5 rader utan komma eller punkt eller någonting annat så kan du ju gissa hur lätt de blir att läsa-,- så länge man inte stvar tp sloher so er de inna pobem, vilket vissa på de här forumet gör. I din text ser jag varken punkter där det ska vara punkter och bara en massa komma tecken istället. Du har inte äns använt dig av stora bokstäver efter punkt etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.