TecWizard Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Vissa kanske har svårt att stava eller har sjukdom så man inte kan skriva, då kan man inte göra så mycket mer än att träna på det. Men vissa på Fuska orkar inte läsa igenom vad de har skrivit och bara lämnar det obegripligt. Det tar inte så lång tid att läsa igenom sin text en gång bara så att man inte har gjort några enkla stavfel, som kan göra så man inte kan förstå vad de har skrivit. Och ifall man märker ett stavfel i efterhand kan man ändra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Vissa kanske har svårt att stava eller har sjukdom så man inte kan skriva, då kan man inte göra så mycket mer än att träna på det. Men vissa på Fuska orkar inte läsa igenom vad de har skrivit och bara lämnar det obegripligt. Det tar inte så lång tid att läsa igenom sin text en gång bara så att man inte har gjort några enkla stavfel, som kan göra så man inte kan förstå vad de har skrivit. Och ifall man märker ett stavfel i efterhand kan man ändra det.Om man har Fire fox kan man ju fixa ord bok och då är det ju en röd text under.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) Om man absolut inte kan förstå personen i fråga, så kan man lungt och snällt be denna att förtydliga sig lite. (Precis som oddy sa, upptäckte jag nu...) @ Jet: Det finns nått liknande för IE oxå... Redigerat 23 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 man kan bli lite irriterad när någon skriver utan kommatecken och sånt, men jag tycker att det e så in i h*lvete mer irriterande när folk klagar på andras stavning, vissa har problem med stavningen, är det så svårt att fatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 man kan bli lite irriterad när någon skriver utan kommatecken och sånt, men jag tycker att det e så in i h*lvete mer irriterande när folk klagar på andras stavning, vissa har problem med stavningen, är det så svårt att fatta?Precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag hoppas du tycker det är roligt att sitta och nämna allas namn här på fuska samt berätta vad de har för problem. Om jag hade haft autism hade jag gärna inte velat att någon suttit och kommenterat det i ett forum med 30000 medlemmar. Och även om nu den här "Pikachu" har asperbegers syndromet, vad har det med tråden att göra? Handlade inte tråden om att inte klaga på folk som skrev fel? Jag har inte sett att han skriver sämre än vissa andra här. Denna tråd handlar nästan mer om att hänga ut vissa personer som har något problem överhuvudtaget. Att uppmärksamma tomma öron på att dessa människor har problem? Och inte problem i allmänhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag hoppas du tycker det är roligt att sitta och nämna allas namn här på fuska samt berätta vad de har för problem. Om jag hade haft autism hade jag gärna inte velat att någon suttit och kommenterat det i ett forum med 30000 medlemmar. Och även om nu den här "Pikachu" har asperbegers syndromet, vad har det med tråden att göra? Handlade inte tråden om att inte klaga på folk som skrev fel? Jag har inte sett att han skriver sämre än vissa andra här. Denna tråd handlar nästan mer om att hänga ut vissa personer som har något problem överhuvudtaget. Att uppmärksamma tomma öron på att dessa människor har problem? Och inte problem i allmänhet? Grejen var mer att läxa upp de som står och grinar över att "forumet är fullt av småbarn som ljuger om sin ålder och stavar som krattor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 (redigerat) Jag ville bara lära dom som klagar på dom som skriver dåligt etc. att man inte ska göra det, eller nåt åt det hållet. Namnen är censurerade nu iallafall. Och btw.. Jag ville absolut inte på något sett förolämpa dessa personer, och sen är topicen på tråden "Sluta Klaga På Dom Som Är På Fuska.se Och Skriver Fel Etc." anteckna etc. Jag tog bara skriva fel som ett exempel i vissa meningar. Redigerat 24 Januari 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Den som skriver t.ex ''btw'' lär dig och stava, borde tänka själv. Skriv det på Svenska eller hela meningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 att använda förkortningar och att vara 13 år och stava som en 8 åring ser jag som lite skillnad..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 varför är det ingen som tycker om oss 12 åringar.. ? Bara för att är 12 så behöver man inte skriva dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 varför är det ingen som tycker om oss 12 åringar.. ? Bara för att är 12 så behöver man inte skriva dåligt.. Det finns alltid undantag. De som gnäller på att andra yngre personer skriver dåligt borde kolla sina egna skrifter från den åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.