Soad_token Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Gå estet-musik eller dö >:] ... eller nja :P Det är iaf en linje jag starkt rekommenderar till alla med musikintresse :] Grymt kul Fast det finns inga jobb, och om man ska läsa vidare är ju natur eller samhälle. Själv läser jag jag energi med inriktigning sjöfart. Och så får jag en motormans behörig och en högskolebehörighet;) Bästa utbilningen för mig, mycket pratiskt, men bra löner och möjligheten att läsa vidare. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 (redigerat) 1: Europskolan - Företagsekonomi (samhälle) 2: Europaskolan - Europakunskap (samhälle) 3: Europskolan - Kemi-Fysik (natur) Ganska såld på Europaskolan :P Redigerat 31 Januari 2008 av SFrisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Jag ville gå estet, men sen kände jag att det inte funkar om man ska läsa vidare för då kanske man måste slösa massa tid på att läsa ikapp. Jag ska iallfall välja NV Matte/Data med något som kallas musikprofil. Ett instrument, spela i ensemble och lite sånt smått och gått. :) Bra kompromiss. :) Marinbiolog i lysekil ska va rätt najs, känner en snubbe som gick det, sista 6 månaderna hade han praktik i Australien ^^ 1. Bygg, Lagmansgymnasiet Vara 2. Hotell och Restaurang - Restaurang, samma 3. Samhäll, samma Lämnade in lappen i fredag, och har redan ångrat mig >.< Ska nog ta Tekinik och IT ist för HR och Samhäll.. ^^ jag ska också gå Vara. VARA IS A FUCKING HÅLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Jag tyckte att det var ganska kul att välja gymnasium förra året. Jag kan bäll skriva vad jag valde iallafall då, fast än att jag inte är en 92:a utan en 91:a. Men jag kom in på estetiska. 1.Estetiska (teater,drama) å sånt. 2.Handel. 3.Fordon. (transport). Redigerat 9 Februari 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) 1. Teknik inriktning Elektronik och Programmering. 2. Teknik inriktning Design och Arkitektur 3. Naturvetenskap inriktning Matematik och Data. UPPDATERAD! Redigerat 15 Februari 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Jag valde; 1. Elprogrammet Inriktning elektronik 2. Teknikprogrammet Inriktning datateknik 3. Estetiska programmet Inriktning musik(såklart ^^) Alla i Välkommaskolan, Malmberget. Är väldigt osäker dock och tycker att jag gjorde ett förhastat val så jag tror att jag kommer att välja om i april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 1. Tumba gymnasium Elprogrammet Inriktning elektronik 2.Sjödal ------------------||------------------- 3. teknik gymnasium eller nåt sånt med ellinje Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Handel&administration på Fässberg i Mölndal, hurra för en ännu längre spårvagn-och-bussresa varje morron. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Min lilla storebror går på Fässberg :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.