TheChosenOne Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 The Legend of Zelda: Twilight Princess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Mitt är SSX on tour. Det äger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Det finns många bra men det bästa är väl SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 SSX on tour är lätt bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Star Fox Adventures Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 SSBM och MKDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Super Smash Bros Mario Zelda: TLP Mario Kart; Double Dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
uchihasasuke Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 mitt är naruto clash of a ninja 2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) mina är SSBM och SSX No Tour Redigerat 30 April 2008 av zoom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 SSBM och MKDD... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 det står mellan f-zero GX och Super Smash Brother Melee F-zero GX + OERHÖRT bra grafik (för att vara Gamecube) + mycket roligt + utmanande + tar lång tid att tröttna på - lite för utmanande ibland - smått överkänslig styrning mellan varven Super Smash Brothers Melee + En av dom roligaste spelen jag vet + innehåller mycket saker att låsa upp + omöjligt att tröttna på - Cruel melee är omöjligt - lite irriterande kamera när två spelare är långt ifrån varandra på en liten TV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Metroid Prime, F-Zero GX och framför allt Resident Evil 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg