Behöver vi mer moderatorer.
Jag väljer Ja för det behöver vi verkligen.
Isf vem?
Jag tog helt enkelt Zwail, då han är nog den skönaste person^^ och följer alltid reglerna.
Och han gjorde fuska.se mycket mer aktivare.
Behöver vi mer moderatorer.
Jag väljer Ja för det behöver vi verkligen.
Isf vem?
Jag tog helt enkelt Zwail, då han är nog den skönaste person^^ och följer alltid reglerna.
Och han gjorde fuska.se mycket mer aktivare.
Svar:NEJ!
↗ till inläggetSvar:NEJ!
Nej det tycker jag inte. Men isf så hade jag velat se Garone eller Ubuntu som moderator.
1 - Nej
2 - Zwail, om någon.
1- Nej.
2- Ingen utav dom.
Nu kommer det antagligen komma ett par sura miner till mig, så jag ska berätta varför jag tycker så.
Sandkaka, talat i 3:e person lite små töntig utav sig. En moderator ska komma med vettiga inlägg, inte med några j*vla /facepalm bilder som sandkaka gör..
Fishmaster? Brukar bara se han ibland, han kommer med bra inlägg, men är inte såpass aktiv som behövs.
Soad_token? Hm, ser inte så många fel på den gubben, så skulle det bli en av dessa så får det bli soad_token.
Zwail, Nej. Det känns inte rätt med Zwail som moderator ;).
Jag tycker att moderator uppställningen är bra som nu. Boffaroffe är ganska aktiv, Xade också och nafrali.
Det räcker med dom tre. Fuska.se är inte såpass aktivt & stort för att det ska behövas 6st moderatorer.
Jag vet andra som skulle passa bättre, men jag antar att garkan bara nominerat sina kompisar.
den här tråden kommer inte precis ändra nåt ändå.
du borde nog lägga till ett "jag röstade nej" alternativ också
Jag tycker det behövs nya mods men har ingen favorit, röstade dock på Zwail
Pff, ingen röstar på den allsmäktiga fishmastern! Må ni alla plaska runt i ovisshetens vattenpölar >:)
Hursomhelst så tycker jag inte det behövs fler moderatorer, och som Raptomex säger så är jag hursomhelst inte tillräckligt aktiv. (eller intresserad)
Dessutom är jag mer eller mindre bara i WoW-, Datorer- och Allmänt- forumen :>
1. Nej, det behövs inga nya för tillfället. Ska jag säga, vad jag har märkt. Även om de som finns nu för min del skulle kunna dela ut lite hårdare straff. Jag vet att de bara följer reglerna, och de gör de rätt i. Men det är såklart min egna åsikt...
2. Soad_Token, skulle jag tro. Om jag fick välja någon av dem. Han är den enda som jag har sett (som sagt var, är ganska ny...). Har säkert sett de andra, men inga som jag direkt lagt märke till. Du borde dessutom lägga till ett till alternativ, någon annan. Skulle jag välja fritt, så behöver jag mer tid på mig att kolla igenom medlemmarna. Men vad jag sett verkar Raptomex passa ganska bra.
Jag själv är moderator på Fuska.nu, och kan säga att jag där uppskattar när folk kommer med tips på olika personer som skulle passa (som hjälpmoderatorer där...). Men inte på detta sättet. Detta gör att de som "satsar" på att bli moderatorer (vilket är en hel drös), och inte får sitt namn uppräknat, kan ta (väldigt) illa upp. Så nu vill jag passa på att säga... förlåt, till de som inte fick sitt namn uppräknat av mig.
Nej, det behövs inte.
Punkt slut.
Nej tack, så fort någon blir mod så börjar alla fjäska mot den personen.
Alla mods gör ett bra jobb, det är bra som det är.
Dom som har röstat "ja" kan ni inte vara vänliga att motivera varför ni har röstat "ja"?
Dom moderatorerna som är som mest aktiva räcker gott & väl.
Även när fuska.se var som mest igång behövdes det inte 6-8 moderatorer.
Så jag tycker absolut inte att det ska väljas någon ny moderator. Inte i nuläget ifall.
↗ till inläggetMärkte nyss att det inte alls är många moderatorer.Dom som har röstat "ja" kan ni inte vara vänliga att motivera varför ni har röstat "ja"?
Dom moderatorerna som är som mest aktiva räcker gott & väl.
Även när fuska.se var som mest igång behövdes det inte 6-8 moderatorer.
Så jag tycker absolut inte att det ska väljas någon ny moderator. Inte i nuläget ifall.
Vilka är det?
Boffaroffe
Xade
Nafrali
Nico
Vilka mer?
Alla i Redaktion är typ inte moderatorer förutom några.
Garkan, svara på detta.
↗ till inläggetwurd.↗ till inläggetnje det skulle inte vara bra fall det kom tillbaks för moderatorerna skulle få mycket mer jobb då
Det är det dom är till för. En moderator som i pallar trycket ska inte då vara moderator.
Och sen så är det upp till alla medlemmar att följa reglerna.
Ett debatt forum skulle nog väcka lite liv på fuska.se.
Detta forum är nära döden.
Lets all have a tyst minut...
Varför vill du då ha en ny moderator? Och varför i hela friden skriver du att den behövs? Behövs det när forumet är nära döden? Det är "wurd"
Boffaroffe, Nafrali, Nico, Draghon och Xade finns redan, det är 5 mods, vad ska du med mer till??
Bara inte Xade eller Nafrali slutar så ska det funka fint med gruppen som redan finns nu. :)
Märkte direkt när någon av dom åkte på semester i somras att det började stasha upp en hel del fusk/nyheter. Och då menar jag en hel del!
Nico har jag inte sett till på ett tag, dock vet jag inte om han är lite emo och bara tar hand om fusken etc. Har ingen statistik att följa. Detsamma med Draghon, senast jag träffade hennes skulle hon flytta till östkusten och leka.
Jag själv är allmänt lat och tar hand om mod stuffs när jag känner för det.
Men som sagt, tills antingen Xade eller Nafrali slutar tycker jag att vi har ett ganska stabilt crew.
1. Nej
2. I annat fall Soad.
Om det ska komma ny mod skola det vara AC
↗ till inläggetSkola? Det finns ingen mod skola, om det var det du menade?Om det ska komma ny mod skola det vara AC
↗ till inläggetNej, inte direkt. Skall är presens-formen av skola. Skola är infinitiv och imperativ. Numera ersätter vi dock både skola, skall och skolar med ska.skola = skall = ska
sverige.
skola = ska stämmer alltså men inte skola = skall.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in