💬
Logga in
Fuska.se

Ta Inte Vaccinet Mot Svininfluensan

723 svar · startad

↗ till inlägget

Ni kan iaf försöka vara lite seriösa.

Svårt att vara seriös i en uppenbar skämt-tråd.

Edit: Låt oss prata om hur månlandningen var fejk och att CIA låg bakom WTC-attackerna, allt ni tror er veta är lögner!

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ni kan iaf försöka vara lite seriösa.

Svårt att vara seriös i en uppenbar skämt-tråd.

Edit: Låt oss prata om hur månlandningen var fejk och att CIA låg bakom WTC-attackerna, allt ni tror er veta är lögner!

WTC är lite skumma efter allt, man ska inte tro på precis allt regeringen spyr ut :)

Seriöst, vad är det med "HÅLL ER TILL ÄMNET" som ni inte förstår!???

↗ till inlägget

Seriöst, vad är det med "HÅLL ER TILL ÄMNET" som ni inte förstår!???

En annan av moderatorerna har ju sagt "Tråden är inte till för att argumentera, utan för att varna.", så vad är ens ämnet vi ska hålla oss till nu när varningen är skriven och argumentering inte är tillåten? Ska alla bara hoppa in och skriva "ok då vet jag" eller vad?

WTC är lite skumma efter allt, man ska inte tro på precis allt regeringen spyr ut :)
Nej absolut inte, men att regeringen ljuger om vissa saker innebär inte att världen är fylld av konspirationer utan är snarare något folk klänger sig fast vid för att de själva har så tråkiga och händelselösa liv.

Visst kan man argumentera, du får skriva vad du vill här så länge det inte bryter mot någon regel, visst kan vi har en argumentation men det var inte syftet med tråden.

Ta vaccinet då, men om ni kollar på svininfluensans symptomer är det inte mycket värre än en vanlig förkylning och det tar ni ju inte vaccin mot.

Nej, visst. Symtomen är liknande de som den vanliga influensan har.

Vet du några andra sjukdomar som också delar symtom med vanlig influensa?

Kolera

Ebola

Mjältbrand

Pest

Spanska Sjukan (Vilket var en typ av influensa som dödade 100 miljoner människor)

Alla dessa sjukdomar ger symtom som feber, kräkningar, brist på aptit, diarré, hosta och trötthet. Men vadå, det är ju nästan som vanlig influensa :)

16 Jul 2009
Trådstartare #67
http://skyfind.files.wordpress.com/2009/03/conspiracy-hoaxasd.jpg

Tack för varningen. ;)

"Tro inte på allt som regeringen säger!"

*sväljer allt som sägs på Internet*

Bara här i tråden så har folk redan tillbakavisat allt som sagts, jag förstår att det är roligare att tänka sig att vaccinering är någon slags komplott av frimurare men att ett fåtal farit illa av vaccinering är inget bevis på detta. Undvik för all del att vaccinera dig om du vill det men varför dra med sig andra ner?

17 Jul 2009
↗ till inlägget

Fortfarande fullt friska unga människor som blivit förlamade av det, har ingen siffra på hur många men så fel kan det inte gå, kolla på 15 minutersfilmen. Högt uppsatta personer tog det inte då och de kommer inte göra det nu.

HAHA LoL!!

Detta är nästan värre än "[vilket ämne som helst] GER GARANTERAT CANCER SÅ SKYDDAR DU DIG OMGOM OGMGOMGOGMOGMGOMG!"

18 Jul 2009

Ett tips är att vägra vaccinationen och vänta ett par veckor. Väldigt många människor kommer att ta vaccinet och om det finns allvarliga biverkningar får vi reda på det då.

↗ till inlägget

Ett tips är att vägra vaccinationen och vänta ett par veckor. Väldigt många människor kommer att ta vaccinet och om det finns allvarliga biverkningar får vi reda på det då.

ett annat tips är att inte basera något av dina val i livet på skrämseltaktik som någon främling postar på ett internetforum
Trådstartare #74
↗ till inlägget

ett annat tips är att inte basera något av dina val i livet på skrämseltaktik som någon främling postar.

W0rd on that.

så det du menar är att även fast sverige har denna information så väljer dem att göra 18 miljoner sprutor? dosnt make much sense, jag ska ta sprutan, blir jag sjuk av den kan man ju alltid försöka få lite kirr i kassan ;)

↗ till inlägget
↗ till inlägget

ett annat tips är att inte basera något av dina val i livet på skrämseltaktik som någon främling postar på ett internetforum

Jag vidarebefordrar bara vad vissa doktorer säger. Om en främling postade såhär utan källa är en annan sak.

Undersök själv om du inte vill tro på mig.

Senast ändrad:

22 Jul 2009

Jag såg i Aftonbladet att forskare sa att alla borde ta vaccinet.

Alla forskare tycker olika. Det finns inget som säger att minoriteten har fel.

Trådstartare #80
↗ till inlägget

Jag såg i Aftonbladet att forskare sa att alla borde ta vaccinet.

Nej du såg i aftonbladet att de har intervjuat (en) forskare som stödjer vaccinet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in