Hoppa till innehåll

Dretskit

Medlem
  • Antal innehåll

    4991
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Dretskit

  1. American Pie är ju ingen trilogi längre eftersom det har kommit ut en fjärde film vid namn Band Camp :)
  2. Handlingen och morden är det bästa med skräck.
  3. Bowling är väldigt roligt tycker jag.
  4. Just nu sitter jag mest framför datorn och surfar eller så spelar jag tv-spel med mina kompisar och då är det NHL 06 som gäller.
  5. Vomitory - Rotting Hill
  6. Sepultura - Arise
  7. Sepultura - Roots Bloody Roots
  8. Bloodbath - So You Die
  9. Jag vet inte vad jag skulle göra.
  10. Köp något bra bilspel som Forza Motorsport eller Midnight Club 3: Dub Edition.
  11. Mafia är ett grymt spel. Historien och bilarna, allt är bara grymt.
  12. Carcass - Burnt To A Crisp
  13. Idag åt jag köttbullar med potatismos.
  14. Morbid Angel - Memories Of The Past
  15. Cannibal Corpse - Born In A Casket
  16. Deicide - Slave To The Cross
  17. Carcass - Carnal Forge
  18. Dretskit

    Sjuk?

    Jag är aldrig sjuk vilket är ganska skönt :gitarr:
  19. Jag tycker att Engelska är roligast.
  20. Dretskit

    Os

    Kollade på hockeyn idag när Sverige spöade Kazakstan.
  21. Decapitated - Names
  22. The Crown - World Below
  23. Cannibal Corpse - Split Wide Open
  24. Obituary - Dying
  25. Cabin Fever är en väldigt bra zombie film. En av mina favoriter.
×
  • Skapa ny...