När jag installerade senaste patchen 1.12.x-to2.0.1 så fungerade inte WoW nåmer. När jag startar och loggar in så måste man välja realm och då finns det inga realms att välja på. Vet någon varför?
Som Guggo sa, hata är ett starkt ord. Men ja, man kan hata en människa. Dock så tycker jag att om man ska hata någon ska man ha en jävligt bra anledning.