Hoppa till innehåll

Oddset

Medlem
  • Antal innehåll

    1602
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Oddset

  1. Jag vet vad han ska göra. Jag fattar bara inte varför man ens ska upp till rymden. Det är helt onödigt.
  2. Bryr mig inte att han åkt till rymden. Det är bara onödigt. Vad ska man där och göra egentligen. Typ flyta omkring. Fattar inte vitsen med det hela.
  3. Undead Warlock
  4. Hände för mig också. Efter några dagar så kunde jag logga in igen.
  5. Dreanei har funnits sen WC3 FT kom ut.
  6. Din vän fetljuger.
  7. Oddset

    Wow?

    Finns hundratals såna här trådar. Gå in på Warcraft-forumet och kollade på klistrade trådar. Där finns det svar på det mesta.
  8. Orka grammatik i varenda j*vla mening. Det här är inte nån j*vla uppsats. Jag sa lol för att du lekte viktigpetter.
  9. Jag skrev det nyss och jag skriver det igen. lol
  10. Och du tror inte jag gör det?
  11. lol
  12. Oddset

    Önskar Du Dig I Julklapp?

    Warhammer Mark of Chaos
  13. Han har aldrig skrivit World of Warcraft. Bara Warcraft. I Warcraft III fanns Blood Elf.
  14. Jo, jag vet vilken sida man går in på. Men han har inte skrivit nån sida.
  15. Vilken sida?
  16. Kalle Anka och glögg.
  17. Jag var lvl 27 warrior. Fast nu suger ju warrior efter senaste patchen så har rerollat.
  18. Har ändrat mig. Warlock är ju svinkul!
  19. Oddset

    Dumma Saker

    Haha, f*n va kul :lol: När jag gick i sexan så snorloskade jag och mina kompisar på typ allt i skolan. Plus att vi mobbade folk.
  20. Jag har inte rört brandväggen. Jag använder Tillåt Alltid. [EDIT]: Okej tack hyldran.
  21. När jag installerade senaste patchen 1.12.x-to2.0.1 så fungerade inte WoW nåmer. När jag startar och loggar in så måste man välja realm och då finns det inga realms att välja på. Vet någon varför?
  22. Warrior är "klenare" än andra klasser. Jag har blivit dödad hur många ggr som helst av rogues och warlocks. Tycker som kaktus-killen. Buffa warrior!
  23. Weeman är INTE död!
  24. Oddset

    Kan Man Hata?

    Som Guggo sa, hata är ett starkt ord. Men ja, man kan hata en människa. Dock så tycker jag att om man ska hata någon ska man ha en jävligt bra anledning.
  25. Chucky såklart :)
×
  • Skapa ny...