Hoppa till innehåll

Oddset

Medlem
  • Antal innehåll

    1602
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Oddset

  1. Jim Carrey är kul. Mina jag och Irene är den bästa filmen, lungt. :P Såg den igår. Rowan Atkinson är också ganska kul. Från exempelvis, Johnny English. Och Robert Gustavsson. Han är också svinkul. Som Greger tex.
  2. Haha, fick dom reda på vem det var?
  3. Ne, ids inte köpa den. Ska kolla om jag kan spela woff när jag har fyllet år vettu. Då kanske farsan har skaffat la ny dator å så.
  4. Oddset

    Diablo 2

    Dibbe 2 är fortfarande skoj. Är lvl 23pally och håller på att döda Duriel. Lite off topic bara, nån som har nåt tips hur man dödar duriel i närkamp bäst?
  5. GUN har ganska bra grafik. Och HL2.
  6. Oddset

    Komiska Bilder

    Lite S&M grejer kanske?
  7. Först nollställer du alla plattor på den där knapen som inte är i kvadraten. Sen börjar du med att gå på den längst ner i vänstra hörnet, sen den längst up i vänstra hörnet, längst upp i högra hörnet, längst ner i högra hörnet och sist så går du på den i mitten. Du kan inte gå på plattorna mellan hörnplattorna då funkar det inte. Ska finnas fusk om det där annars.
  8. Jag har Windtalkers. Du kan få låna den om du vill. Annars vet jag inte.
  9. Lordi - Blood red Sandman Lordi - Monster monster
  10. Den där blåa avan nere i högra hörnet kan man få den? Och att det står Forsberg på den?
  11. Mel Brooks parodi på Star Wars. Kommer dock inte ihåg vad den hette.
  12. Plankat på t-banan i Sthlm har jag gjort. Och snattat.
  13. Kanske har fel namn på den då.
  14. Nödvändigt å skriva?
  15. Sök efter den på google eller nån annan söksida.
  16. Spindelharpan på pc.
  17. Xade: Vad är det för fel med att gilla metal och punk och sånt? Alla har ju för f*n olik musiksmak. Samma sak som att jag skulle säga, åh alla som lyssnar på schlager är bögar.
  18. Brukar kolla Simpsons om jag är hos farsan.
  19. En busschaffis som heter Tova. Farligt farligt.
  20. Leva ett bra liv... Dvs, få bra betyg i skolan, hitta en underbar fru, ha ett bra jobb med ordentligt betalt och skaffa 2-3ungar.
  21. Ganska längesen faktiskt. Förra året tror jag.
  22. Rätt låt vann absolut! f*n vad jag jag blev när dom ledde så jävligt över Carola! :)
  23. Lordi är ju grymt bra. Och det där med deras dräkter är ju komiskt.
  24. Oddset

    Drömmar

    För nån natt sen drömde jag att jag var på en buss som skulle till flygplatsen. Det var nån gammal gubbe som är busschaffis i verkligheten som körde den. Jag och min kompis var på den. Så hoppade det på en massa folk på vägen. Efter ett tag så kom det på ett par fjortisar som går på min skola fast i åttan. Vi börja bråka med dom. Sen kom den person jag hatar mest av allt som finns här på denna jord på. Tog inte så lång tid så börja han snacka skit och leka tuff som vanligt. Då brast mitt tålamod och jag börja slåss med han. Och han fick så mycket spö att han knappt kunde gå( :rolleyes: ). Sen vaknade jag. Och senare på dagen sa farsan att han hade hört en massa oljud från mitt rum mitt i natten. Jag hade slagit och sparkat i väggen. Snacka om inlevelse.
×
  • Skapa ny...