Hoppa till innehåll

Oddset

Medlem
  • Antal innehåll

    1602
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Oddset

  1. Ja man kan göra abort efter våldtäkt. Men sån här våldtäkt som Haga mannen gjorde. Våldtog och misshandla tjejerna då är man f*n inte frisk. Och om man är en grupp kompisar som går på krogen sen misshandlar nån så är det väl för att man är full. Sen vet jag inte om alla ska få dödstraff. Men alla i gruppen går väl kanske inte fram och slår/sparkar. Jag menar att dom här riktigt j*vla rubbade psykfallen borde ha dödstraff. Och har man en gång mördat för att man är rubbad så gör man det troligtvis igen. Man kan ju 'leka frisk' för att komma ut från psykhuset. Nu kommer du kanske tycka att det där var att överdriva men ''folk'' gör så.
  2. Håller med dig Guggo. Att ge folk fängelse är lyx för dom som är alkisar eller uteliggare. Dom kanske får nån galen j*vla ide om att han ska döda för att få det lite bättre. Raest: Våld skapar våld, det har du helt rätt i. Men tänk så här. Är det rätt att bara våldta nån? Och det är ju inte bara tjejer som våldtas. Även killar. Om nu gängmedlemmarna går och våldtar, mördar och misshandlar så är dom ju helt j*vla dumma i huvudet. Sen kanske fler människor dör.
  3. Om man gör nån invalid för resten av sitt liv, ska man bara få kanske 10 år fängelse? Om man är full duger väl kanske 25 år fängelse, men om man är helt nykter och bara går fram och sticker ner eller bara slår ner folk tills dom knappt kan andas så nå f*n ska man få lida. Inte misshandel som att gå fram till nån och ge dom en feting på käften. Och vad menar du med att jag pratat klart snart? Jag får väl tycka som jag vill.
  4. Det är ju skulle ju vara bra om det blir bättre än 2an. :)
  5. Skulle väl duga att spela Wc3 på. :)
  6. Det går rykten om att det ska komma ett nytt Diablo. Hoppas det blir lika bra som 2an. :rolleyes:
  7. Jag tycker man ska ha dödsstraff på våldtäkt, mord och grov misshandel. Vanliga saker som stöld eller sånt räcker stora dagsböter och vanlig fängelse.
  8. Folk håller ju på med antinazism/rasism. Tycks inte hjälpa så mycket. Och egentligen, hur ska man kunna ändra folks tankar bara sådär? Om dom har vart nazzar/rassar i ungefär hela sitt liv är det ju svårt att ändra på det.
  9. FuzioN: Evig lycka är inte alltid bra. Man måste få motgångar för att kunna känna riktig lycka. Och det här med att bli ihågkommen. Visst, om man anstränger sig kan man kanske bli berömd men då måste man ju kämpa för det också.
  10. Den ägde ju :P
  11. Men annars är ju blodörn bra. Undrar egentligen om alla dom här ny nazisterna fattar vad dom ursprungliga nazzarnas mening var?
  12. Finns ett program som gör att musen rör på sig. Annars om du har lasermus så testa köra utan musmatta. Funka för mig.
  13. Skrev ju att man kan fälla dom från högre höjd så dom bryter nacken.
  14. Oddset

    Komiska Bilder

    ...
  15. Leta i fuska.se registret eller på nätet.
  16. Men si det är bara att "kasta" dom från lite högre höjd så dom bryter nacken. Men för säkerhets skull borde man ha en liten pistol i närheten. :)
  17. Larath. Det kommer att bli Dranei så dom har redan släppt ut nånting innan realeasen.
  18. Men häng dom! Så dom fanskapen får lida.
  19. Men helt j*vla onödigt att arkebusera folk. Häng dom istället, så dom får lida lite.
  20. Oddset

    Komiska Bilder

    Soacl. Den där är gammal men ganska rolig.
  21. Varför ska man arkebusera folk? Lite onödigt.
  22. Känns förjävligt när dom flyttar va?
  23. Har varit hunter och warrior. Och av dom är warrior roligast.
  24. Bilden är en såkallad dreadlord från Warcraft III.(Tror dom hette så. Kommer inte riktigt ihåg.) Och jag tror inte att det är alliance för i Wc3 var det där en horde grej etc. Men är dock nyfiken på vad det kan vara.
  25. Fixa nåt annat antivirus program. Eller ad-aware. Sök på info om den på http://www.symantec.com tror jag det var.
×
  • Skapa ny...