Hoppa till innehåll

Oddset

Medlem
  • Antal innehåll

    1602
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Oddset

  1. Oddset

    Slangord

    Gelkabo - Fjortis
  2. Oddset

    Grymma Citat

    "Well kids, you´ve tried your best and you failed miserably. The lesson is: never try" och "Beer is like a woman. They taste good, they look good, you´ll step over your own mother just to get on." Från Homer Simpson, allas idol.
  3. Oddset

    Vad Ska Den Heta?

    Kullebo? Eller kanske Satyr? Finntroll? Stövla?
  4. Jag tyckte det var en ganska bra idé. Fast det är ju admins sak att bestämma.
  5. Fable är klart bäst av dom där.
  6. Oddset

    Vad Ska Den Heta?

    Hane - Stringo Tik - Stringan
  7. Oddset

    Vad Ska Den Heta?

    Flexen Bosse Nova Nika Lukas
  8. Oddset

    Slangord

    Lollolover - annat namn för lol Kommer inte på nåt mer nu.
  9. Oddset

    Komiska Bilder

    Snygg vampyrhund där.
  10. Beror väl på skickligheten. Nä, men den banan är svår om man inte klarat den förr. Vilka vapen använder du på den då?
  11. Det bästa Star Wars spelet som gjorts enligt mig. Det utspelar sig 5000år innan filmerna så det ärinte riktigt som vanliga star wars. Men det är ett bra köp.
  12. Annan för att jag gillar Star Wars KotOR bäst.
  13. Oddset

    Popularitet?

    Håller med dig tomten.
  14. När jag spelade så var det väl värld 42.
  15. Som många sagt tidigare, så tycker jag också att Zlatan är överskattad.
  16. Ska kanske se den.
  17. Diggar musik och är inne i chatten.
  18. Oddset

    Moderatorerna

    Jag stör mig inte på dom. Tvärtom, dom är ganska "bra och ha".
  19. Märker att du verkar ha rolig humor. :lol:
  20. Oddset

    Diablo 2

    Druider och assasins... som det kallas finns i expansionen Lord of Destruction. I originalet finns det; Amazon Sorceress Necromancer Barbarian Paladin
  21. Oddset

    Meningen Med Livet

    Konstig lärare ni har.
  22. När jag var liten så spelade jag saxofon. Huvvaligen, vilken mardröm.
  23. Har inte jvar den men den var lvl 49. Sorceress.
  24. Vet nån vad låten som spelas i Malcolm in the middle heter?
  25. Jo, en som hette fuskabot tror jag.
×
  • Skapa ny...