Om eran mor eller far blir mördad av nån psykopat. Nån som bara gick fram och högg honom/henne tills det inte fanns ett ställe på kroppen som inte var sargat. Och ni såg det. Skulle ni fortfarande säga att den personen förtjänar vård? Nej, jag tror att ni skulle vilja se den personen bada i sitt eget blod.