Verkar ju helt sjukt. Fattar inte riktigt hur man kan vara nazze. Men att folk som är under 10 är nazzar är ju helt sjukt. Som du skrev så är nog deras liv ganska förstörda.
Har sett den förut med skolan när vi hade Tema hälsa. Den är väl ganska rolig och så.
Det här med fetma och sånt har väl McDonalds och sån där snabbmats affärer.