Salzalada Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Svart med metallic red är skitsnyggt, MEN, white är MYCKET skönare att hålla i. Den svarta har inte glansig yta överallt, så fingrarna "sitter fast". Tycker det är skönare att spela på white eftersom att man glider lättare. Men det är en vanesak. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Svart lite ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Har ett svart men avgudar det röda XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Okej PSP har mycket bättre grafik, men om du ska köpa en Nintendo DS då är lite svart det rätta valet! Själv har jag en Nintendo DS lite svart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 jag har köpt ndls för länge sen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Köp Lite. Och färgen ska vara silver, blå eller grön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aiida Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 DS lite :P Svart! Glöm inte att köpa Animal Crossing wild world också (A) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Rosa ftw. Köp det äldsta DSet mycket skönare att hålla i. Lite är så spetsigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EAGAMES Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Black Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WHITE_KING Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 ROSA ROSA FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Köp lite orginal suger allt!!!!! föresten så tycker jag mest om:Nintendo ds lite white!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 JAg förderar NIntendo DS Lite med Svart färg. JAg har den Iaf Lit har så sköna knappar och allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg