Hoppa till innehåll

Star Wars Galaxies


Gäst Kilimanjaro
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Kilimanjaro

Om du gav ut lite info om det så kanske man inte blir besviken om man går in, Och så e det helt annorlunda än vad man trodde.

Jag försökte aldrig få någon att spela. Jag frågade bara om någon spelade. Dessutom frågade jacob_96 om en länk, men här är lite info... <_<

Star Wars Galaxies är lite som WoW men som ni kanske förstår, så är det star wars. Man kan röra sig ganska fritt och man behöver inte köra combat hela tiden, utan man kan göra en trader eller entertainer (affärsman eller underhållare).

sen varierar dom olika "classerna". t.e.x Man kan bli Bounty Hunter (prisjägare) och faktiskt jaga folk över galaxen och döda dom för pengar. Sen kan man bli smuggler (smugglare) och smuggla illegala varor över galaxen. Man kan även bli jedi och massa andra classer. Man kan även ha hus och gulds kan skapa egna städer.

 

Här kommer min gubbe:

Namn: Cobizz Black

Proffesion: Bounty Hunter

Combat LvL: 61 (max lvl 90)

Server: Europe-Farstar

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flyttar till Pc då det är ett mmo spel.

 

Spelade det innan NGE'n kom (15 november 2005). Va grymt roligt. Fanns 32 klasser + Jedi som man va tvungen att låsa upp. Va inte FPS heller. Man kunde mixtra och blanda med alla klasserna. Gillar ni det nu skulle ni älskat det då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag hade en gubbe när det kom. Jag spelade endast demot. 14 day trial tror jag det var.

Men det var riktigt roligt av det lilla jag fattade. Det var ett krongligt spel iaf...

 

Kommer lugnt pröjsa för StarGate Worlds.

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Skulle igentligen börja spela för några månader sen men när jag fick höra om att man måste pröjsa för Stargate Worlds så bestämde jag mig att spela Worlds när det kommer ut istället.

 

Bara 6 månader kvar! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*installerar 14-day trial atm*

 

Jo, jag ska iaf checka miljön och hur mycket det laggar. Ifall det laggar som förra gången jag lirade det så kommer jag ta bort utan att äns bry mig hur bra spelet är. Annars så kommer jag la' börja lira seriöst. Behöver något annat spel än Steamlistan och WoW!

 

[EDIT]

 

PROBLEM!!!

 

"Extracting data2.cab

CRC failed in data2.cab

Unexpected end of archive"

 

Jag har spenderat hela natten på att ladda ner filen och det är nu andra gången den inte vill starta... varför?

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...