Wendos Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Som rubriken, är Burnout Paradise värt att köpa? Please, kom INTE med förslag om andra spel som jag ska köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Som rubriken, är Burnout Paradise värt att köpa? Please, kom INTE med förslag om andra spel som jag ska köpa. Tror det ser riktigt snyggt ut och om du gillar racingspel så slå till, dock inte spelat själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Racing spel är kul, men vill ha lite mer detaljerad fakta. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Burnout spelen har slagit igenom med otrolig kraft i racing genren bland konsollspelen sedan Burnout 3 takedown lancerades. Själv har jag spelat 3an och revenge, båda är värda sig en titt tycker jag. Paradise är vad jag tror det spel i serien som kommer att rankas som det bästa hittills, men jag kan ju ha fel, jag har som sagt inte spelat spelet. Men jag tror ändå att det är värt slantarna. Men jag tror däremot att du måste ha ett annat spel också som du kan växla emellan efter några veckors spelande av burnout. För att burnout blir lätt frustrerande om du inte pallar trycket i dom snabba hastigheterna och dom tuffa striderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Burnout spelen har slagit igenom med otrolig kraft i racing genren bland konsollspelen sedan Burnout 3 takedown lancerades. Själv har jag spelat 3an och revenge, båda är värda sig en titt tycker jag. Paradise är vad jag tror det spel i serien som kommer att rankas som det bästa hittills, men jag kan ju ha fel, jag har som sagt inte spelat spelet. Men jag tror ändå att det är värt slantarna. Men jag tror däremot att du måste ha ett annat spel också som du kan växla emellan efter några veckors spelande av burnout. För att burnout blir lätt frustrerande om du inte pallar trycket i dom snabba hastigheterna och dom tuffa striderna.Ok, Tack för tipset. Men vill fortfarande gärna att någon som har spelet svara. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 man åker ju i pardise city och åker till tävlingar i staden och pardise city är ungäfär lika stort som uppsala . så det är värt att köpa tycker jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Ok, tack för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 om du har tillgång till internet så kan du ju alltid ladda ner demot..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 ja om du gillar bilspel där det går Snabbt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 om du har tillgång till internet så kan du ju alltid ladda ner demot.....Har tillgång till det och har Demon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jag har testat demot (demon?), och jag tyckte det var skitkul. Men ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt att man tröttnar på det efter ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d0gg3 Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 afan, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.