krille97 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 jag har nåt spel där man är typ nån kanin som hoppar runt på olika banor :P:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 N64 spel i min samling: Super Mario 64 Mario Party Mario Party 2 Mario Party 3 Mario Kart 64 Mario Golf Mario Tennis Super Smash Bros Banjo-Kazooie Banjo-Tooie Donkey Kong 64 Diddy Kong Racing Yoshi's Story The Legend of Zelda: Ocarina of Time The Legend of Zelda: Majora's Mask Golden Eye 007 The World is not Enough 007 Perfect Dark 1080 Snowboard Pilot Wings International Superstar Soccer 64 Rush Rush 2 Star Wars: Shadows of the Empire Star Wars: Rough Squadron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag hade : Zelda OOT Super Mario 64 Något Need For Speed Kalle Anka racing(kommer inte ihåg namnet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Goldeneye, Super Mario 64, 1080 Snowboarding och Star Wars: Shadows Of Empire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 N64 spel i min samling: Super Mario 64 Mario Party Mario Party 2 Mario Party 3 Mario Kart 64 Mario Golf Mario Tennis Super Smash Bros Banjo-Kazooie Banjo-Tooie Donkey Kong 64 Diddy Kong Racing Yoshi's Story The Legend of Zelda: Ocarina of Time The Legend of Zelda: Majora's Mask Golden Eye 007 The World is not Enough 007 Perfect Dark 1080 Snowboard Pilot Wings International Superstar Soccer 64 Rush Rush 2 Star Wars: Shadows of the Empire Star Wars: Rough Squadron Oj, det var inte lite det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Man får ju Super Mario 64 när man får konsollen så alla har nog det :lol: DOm spel jag inte klarat ut än är: Perfect Dark Star wars Roque Sqardon (egentligen demo men aja) Resident Evil 2 mario Golf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Goldeneye 007 Super Mario 64 Fighters Destiny Penny Racers Darkrift Yoshi's Story Knife Edge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Banjo - Kazooie Donkey Kong 64 Diddy Kong Racing Mischief Makers Super Smash Bros Super Mario 64 Turok Rage Wars Pokemon Stadium Pokemon Stadium 2 Zelda OOT Zelda MM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Man får ju Super Mario 64 när man får konsollen så alla har nog det :lol: DOm spel jag inte klarat ut än är: Perfect Dark Star wars Roque Sqardon (egentligen demo men aja) Resident Evil 2 mario Golf Inte jag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Zelda majora's mask, Zelda ocarina of time, James Bond The World Is Not Enough, Mickey's Speedway USA, NAGANO winter olympics'98, Duke Nukem 64, Donkey Kong 64, Tigger's Honey Hunt, 1080* Ten Eighty Snowboarding Man får ju Super Mario 64 när man får konsollen så alla har nog det :lol: DOm spel jag inte klarat ut än är: Perfect Dark Star wars Roque Sqardon (egentligen demo men aja) Resident Evil 2 mario Golf Inte jag :( Inte jag heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Zelda majora's mask, Zelda ocarina of time, James Bond The World Is Not Enough, Mickey's Speedway USA, NAGANO winter olympics'98, Duke Nukem 64, Donkey Kong 64, Tigger's Honey Hunt, 1080* Ten Eighty Snowboarding Man får ju Super Mario 64 när man får konsollen så alla har nog det :lol: DOm spel jag inte klarat ut än är: Perfect Dark Star wars Roque Sqardon (egentligen demo men aja) Resident Evil 2 mario Golf Inte jag :( Inte jag heller :( Inte jag helller <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ocarina of Time Majora's Mask Letar fortfarande efter Banjo-spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg