SFrisk Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Bidragen senast var ju ett skämt. Det är Björn Gustavsson och Morgan Pålsson som gör Melodifestivalen värd att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Carola gick inte till final JIPPIE!!!! Kristian luuk och Björn Gustafsson är dom enda bra ju :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Lyssnar inte på något annat än techno eller electro. Så jag kollar inte på Melodifestivalen. Redigerat 1 Mars 2008 av Nerd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 JA!!!!!! CAROLA FÖRLORADE MOT NORDMARK I ANDRA CHANSEN!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Hahaha hela familjen skrattade när carola åkte ut. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Hahaha hela familjen skrattade när carola åkte ut. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Man såg typ hennes mun forma "skit" elr nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 IN YOUR FACE CAROLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Hahaha hela familjen skrattade när carola åkte ut. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Hahaha hela familjen skrattade när carola åkte ut. ^^ Jag grät av skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag sket på mig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 YES! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.