Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Blev ni rädda när dom viskade? Kolla här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Blev ni rädda när dom viskade? Kolla här: Haha. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Läskigt :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Palla det är bara nån text och nån snubbe snackar trodde det var en vid :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 mamma hjälp!!! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 hehe a den är bra :lol: men ären inte rätt gammal?? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Palla det är bara nån text och nån snubbe snackar trodde det var en vid :DMan ska blunda och ha headset..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 När han viskade så kom det mer luft ifrån headsetet (Ni vet väll att det kommer luft ifrån det? =P) Näe, men den orsakar vibrationer i luften (ljudvågor) som sen åker in i örat och hjärnan översätter de till ljud. Och om det nu blir någon vind så tror jag inte att man märker det eftersom det e så litet. aa, men det va ju så jag menade =) Och när han viskade så blåste det in massa ljudvågor så man kände det, testa å köra det om å om igen, det gjorde jag och det kändes varenda gång =) Nej, det blåser inte och du känner inte av ljudvågorna fysiskt. Det är det som är hela grejen med det, när du lyssnar på det så 'lurar' du hjärnan till att tro att du verkligen är där, så när du hörde viskningsljudet i ditt ena öra så går det till hjärnan att 'någon viskar i mitt öra' och BAM så slår hjärnan upp en lista på tidigare gånger som folk viskat i ditt öra och kommer ihåg hur det kändes. Psykologisk grejs, men det är det som är själva tanken bakom. Då måste något vara fel på mig i.o.m att jag känner ljudvågorna fysiskt när jag har handen där och jag tror inte någon någonsin har viskat i min hand. Eller så är det bara p.g.a att jag använder ett par icemat med nästan värkligen volym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 WTF? Luigi! Luigi! är det nånting supermario? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 WTF? Luigi! Luigi! är det nånting supermario? Argh, herregud (Dagens nyfödda asså)- Karaktärerna är ju italienare, och Luigi är ett italienskt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 var kan man ladda ner den? vill gärna ha den på min iPod. http://www.youtube.com/watch?v=-c9yzSrOk3U Klicka på länken i beskrivningen Hittade en annan sida med massa sånna illusioner. LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 har haft den ett tag. den e skit cool!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.