Musten Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Igår så praoade jag i en Livsmedelsbutik ^_^ vad är det? jag vet bara på ett ungiför :P^^ Ett ställe där man säljer livsmedel. Livsmedel = Saker som får en att leva och sånt t.ex mat, dricka etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 jaha typ en affär asså mat affär, hehe :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 jaha typ en affär asså mat affär, hehe :meddum:Lol. Var med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 (redigerat) Åt pizza. Besökte en "dödsmedelsbutik". Seriöst typ förgiftade grönsaker/frukter "/ Redigerat 7 April 2008 av technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 hoppas du inte köpte pizzan där.... va hemma och lirade RF :P farma är jobbigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Jag kom hem från träningsläger å hade sovit ca 3 timmar under natten så var totalt deckad igår. Somnade lite och gick zombifierad typ hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Fyllde år igår, så jag fick presenter och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Fyllde år igår, så jag fick presenter och sånt.Grattis i efterskott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Käkade pizza å klippte mig, ser helt konstig ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Gick till skolan vid 08.20 ungefär. Kom typ lite sent. Hade idrott och matte innan lunchen som var på lite mer än 2h eftersom min tyska lärare var sjuk ( :) ). Sen hade jag ett tråkigt men rätt lätt Kemi-prov. Åkte därefter in till TYresö Centrum och bokade GTA IV, därifrån gick jag till TCM och hämtade ut min cykel som vart på lagning. Åkte hem och lirade lite Fm07 och tog en pizza till middag. Runt 20.00-21.00 åkte jag ner och lirade lite boll i några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Började med WoW och var med en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 fick damp på datans internet uppkoppling till wow... igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.