Shockwave Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 BÖÖÖÖL!!! VARFÖR STICKER DU!!! :( men det är ditt val så lycka till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Hej då sacha.synd att du ska lämna oss :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) Hej då sacha.synd att du ska lämna oss :(japp det är synd men det här är nog det sista jag skriver .nu ska jag bara dela ut lite poäng.admin sa att han skulle stänga mitt konto om några timmar så han stänger nog det strax.HEJ DÅ ALLA .DETTA ÄR ett JÄTTEBRA FORUM. fortsätt skriva i denna tråden HEJ DÅ .JAG kommer nog tillbaka som gäst. nu är det enda som återstår att admin avregistrerar mig.bra forum admin MVH Sacha( anton) ;) nu avslöja jag visst mitt namn men hej då alla Redigerat 16 Mars 2004 av sacha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Hej Sacha ses nån gång om du läser nån gång nån manga så tänk på Manga Master är du snäll ;) Ses nån gång om du nån gång registrerar dig igen så var god och ta och PM:a mig! Lova mig det :( snyft HEJDÅ!!! :( jag är dålig på att ta farväl köp en manga för min skull gärna Naruto :) kommer ut snart tänk på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 ojojoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Sacha du kan ju vara på Skissa & Gissa istället! så behöver du ju aldrig lämna oss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 tråkigt att du lämnar oss men ha det bra C Ya här får du en bild http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/splintercell_kopiera.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 tråkigt att du lämnar oss men ha det bra C Ya här får du en bild http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/splintercell_kopiera.gif shit .är det nån som vet om admin har varit inloggad .han har ju inte avregistrerat mig ju .förresten cool bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 han var inloggad förut för 1-2 timmar sen tror jag :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 han var inloggad förut för 1-2 timmar sen tror jag :huh: men han skulle ju avregistrera mig ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 MEn please lämna oss inte! :( Om du rggar dig igen så pm:a mig också. C YA :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 MEn please lämna oss inte! :( Om du rggar dig igen så pm:a mig också. C YA :( :( :( :( tack för att ni vill ha mig kvar men jag ska faktiskt avregistrera mig.men vem vet jag kanske kommer tillbaka igen .fast med nytt konto fast med samma stil hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg