Zimens Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Självklart fusfus och Mezox :DD in my heart <3<333!!11one Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Haha, kommer ihåg när du stack till Svenskafans eller liknande. Alla var skitförbannade i Big Orange och Oztown. ;D Haha, det var tider det! :) Självklart fusfus och Mezox :DD in my heart <3<333!!11one Ahh! :') Förresten, Guggo! Du är en av de roligaste här på forumet, nästan alltid skrattat åt saker du har sagt! Hände kanske en gång att jag inte gillade en sak som du sa, men lät det vara osagt. Förresten (2), MightMe! Ska jag också gräva mig? :( Det var faktiskt jag som gjorde avataren som du just nu använder! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Guggo: Du är rolig, förutom i Debatt forumet då du nästan alltid är på den motsatta sidan. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? Känner du igen mig? :o lite grann, men du är inte en av de gamla goa' Mjo jag vet.. :(Btw snygg avatar det är väll gitarristen i RHCP det ser ut som han i alla fall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? Känner du igen mig? :o lite grann, men du är inte en av de gamla goa' Mjo jag vet.. :(Btw snygg avatar det är väll gitarristen i RHCP det ser ut som han i alla fall :P indeed it is :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? Höhö, dig känner man ju självklart igen. TDY någon? Dang, TDY? Visste inte! Hello pal :P Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP Zimens: Mig känner du igen? Annars slår jag dig :P Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha. Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor. Jag vann T & V. ;D Fast MascarPone utnyttjade ju våra photoshopkunskaper till att få bilder till hans kompisar. :rolleyes: Kul var det i alla fall. Men jag kom 2:a, och nära :PJag vann en annan av hans "dokusåpor" though... Fuskaveteranerna? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag tror att jag är mest känd för att jag är allmänt omogen :blink: asså?? jag är mest känd för att vara från Chicago... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? Höhö, dig känner man ju självklart igen. TDY någon? Dang, TDY? Visste inte! Hello pal :P Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP Zimens: Mig känner du igen? Annars slår jag dig :P Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha. Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor. Jag vann T & V. ;D Fast MascarPone utnyttjade ju våra photoshopkunskaper till att få bilder till hans kompisar. :rolleyes: Kul var det i alla fall. Men jag kom 2:a, och nära :P Jag vann en annan av hans "dokusåpor" though... Fuskaveteranerna? xD Tror det :PJag delade första plats med någon, Dolphin tror jag det var. Redigerat 1 April 2008 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? Höhö, dig känner man ju självklart igen. TDY någon? Dang, TDY? Visste inte! Hello pal :P Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP Zimens: Mig känner du igen? Annars slår jag dig :P Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha. Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor. Jag vann T & V. ;D Fast MascarPone utnyttjade ju våra photoshopkunskaper till att få bilder till hans kompisar. :rolleyes: Kul var det i alla fall. Men jag kom 2:a, och nära :P Jag vann en annan av hans "dokusåpor" though... Fuskaveteranerna? xD Tror det :PJag delade första plats med någon, Dolphin tror jag det var. Och jag kommer bara ihåg dig som min photoshop lärare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? Känner du igen mig? :o lite grann, men du är inte en av de gamla goa' Mjo jag vet.. :( Btw snygg avatar det är väll gitarristen i RHCP det ser ut som han i alla fall :P indeed it is :D Bra! RHCP ftw! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Dezen: Kommer ihåg Photoshop-Skolan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? Höhö, dig känner man ju självklart igen. TDY någon? Dang, TDY? Visste inte! Hello pal :P Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP Zimens: Mig känner du igen? Annars slår jag dig :P Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha. Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor. Jag vann T & V. ;D Fast MascarPone utnyttjade ju våra photoshopkunskaper till att få bilder till hans kompisar. :rolleyes: Kul var det i alla fall. Men jag kom 2:a, och nära :P Jag vann en annan av hans "dokusåpor" though... Fuskaveteranerna? xD Tror det :P Jag delade första plats med någon, Dolphin tror jag det var. Och jag kommer bara ihåg dig som min photoshop lärare ^^ "The Photoshop School"? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.