Hoppa till innehåll

Vad Är Ni Mest Känd Som På Fuska.se?


knark

Rekommendera inlägg

  • Svar 279
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet?

har aldrig sett dig förr...hänger du mest i pokemon eller rs/habbo/tibia forum eller?

 

Ne det är han och GunsNroses som bråkar om vem som är bäst, Slash eller jimmi hendrix, helatiden :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet?

har aldrig sett dig förr...hänger du mest i pokemon eller rs/habbo/tibia forum eller?

 

Ne det är han och GunsNroses som bråkar om vem som är bäst, Slash eller jimmi hendrix, helatiden :P

 

bråkar och bråkar. Vi tycker olika helt enkelt. Jag tycker rätt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet?

Höhö, dig känner man ju självklart igen.

 

TDY någon?

 

Dang, TDY?

Visste inte!

Hello pal :P

 

Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP

 

Zimens: Mig känner du igen?

Annars slår jag dig :P

 

Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha.

Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet?

Höhö, dig känner man ju självklart igen.

 

TDY någon?

 

Dang, TDY?

Visste inte!

Hello pal :P

 

Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP

 

Zimens: Mig känner du igen?

Annars slår jag dig :P

 

Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha.

Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor.

 

Jag vann T & V. ;D Fast MascarPone utnyttjade ju våra photoshopkunskaper till att få bilder till hans kompisar. :rolleyes: Kul var det i alla fall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

vet inte, var noobig med noobiga inlägg när ja började me fuska XD men de é jag inte längre :) så jag é nog känd som fuskas noob, sök på Zakakiro å kolla mina inlägg XD (pinsamt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet?

Höhö, dig känner man ju självklart igen.

 

TDY någon?

Dang, TDY?

Visste inte!

Hello pal :P

 

Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP

 

Zimens: Mig känner du igen?

Annars slår jag dig :P

 

Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha.

Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor.

 

Jag vann T & V. ;D Fast MascarPone utnyttjade ju våra photoshopkunskaper till att få bilder till hans kompisar. :rolleyes: Kul var det i alla fall.

 

Men jag kom 2:a, och nära :P

Jag vann en annan av hans "dokusåpor" though...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skulle gissa på mina inlägg i bästa bild tråden.

en del andra ställen också, såsom oztown

 

 

DET! Är folk man känner igen! Ni andra kan ju gå å gräva ner er! Ytterst få av er jag har sett på forumet -.-"

 

Men, men...jag dåå? :(

 

 

 

Zimens, är jag en go gamling? :cry:

 

 

 

 

Förresten, jag måste vara känd för att vara den största Tupac fanen här på forumet. Och kanske för att jag var nog den som snabbast nådde en hög rank plus en rad andra grejer. Slå det ni!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...