Musten Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Nån som känner igen mig? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet?Höhö, dig känner man ju självklart igen. TDY någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet?har aldrig sett dig förr...hänger du mest i pokemon eller rs/habbo/tibia forum eller? Ne det är han och GunsNroses som bråkar om vem som är bäst, Slash eller jimmi hendrix, helatiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? har aldrig sett dig förr...hänger du mest i pokemon eller rs/habbo/tibia forum eller? Ne det är han och GunsNroses som bråkar om vem som är bäst, Slash eller jimmi hendrix, helatiden :P bråkar och bråkar. Vi tycker olika helt enkelt. Jag tycker rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet?Höhö, dig känner man ju självklart igen. TDY någon? Dang, TDY?Visste inte! Hello pal :P Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP Zimens: Mig känner du igen? Annars slår jag dig :P Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha. Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor. Redigerat 30 Mars 2008 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? Höhö, dig känner man ju självklart igen. TDY någon? Dang, TDY?Visste inte! Hello pal :P Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP Zimens: Mig känner du igen? Annars slår jag dig :P Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha. Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor. Jag vann T & V. ;D Fast MascarPone utnyttjade ju våra photoshopkunskaper till att få bilder till hans kompisar. :rolleyes: Kul var det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 vet inte, var noobig med noobiga inlägg när ja började me fuska XD men de é jag inte längre :) så jag é nog känd som fuskas noob, sök på Zakakiro å kolla mina inlägg XD (pinsamt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jag KAN inte vara känd, reggade mig idag. Känner igen JETmonkey, det är den jag sett mest av nu på typ trekvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jag KAN inte vara känd, reggade mig idag. Känner igen JETmonkey, det är den jag sett mest av nu på typ trekvart.Yeah! Mest känd av den minst kända! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 hitills har jag känt igen lite drygt 10 pers i den här tråden. Resten hänger väl i Lekhörnan eller pokemon forumet? Höhö, dig känner man ju självklart igen. TDY någon? Dang, TDY? Visste inte! Hello pal :P Jag håller med dig, jag saknar tiden med MascarPone och T&V "The biggest avatar trader in history of Fuska" xP Zimens: Mig känner du igen? Annars slår jag dig :P Kommer också ihåg tiden då jag precis hade blivit medlem, haha. Jag spamma ihjäl N64 forumet med frågor. Jag vann T & V. ;D Fast MascarPone utnyttjade ju våra photoshopkunskaper till att få bilder till hans kompisar. :rolleyes: Kul var det i alla fall. Men jag kom 2:a, och nära :PJag vann en annan av hans "dokusåpor" though... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 skulle gissa på mina inlägg i bästa bild tråden. en del andra ställen också, såsom oztown DET! Är folk man känner igen! Ni andra kan ju gå å gräva ner er! Ytterst få av er jag har sett på forumet -.-" Men, men...jag dåå? :( Zimens, är jag en go gamling? :cry: Förresten, jag måste vara känd för att vara den största Tupac fanen här på forumet. Och kanske för att jag var nog den som snabbast nådde en hög rank plus en rad andra grejer. Slå det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Haha, kommer ihåg när du stack till Svenskafans eller liknande. Alla var skitförbannade i Big Orange och Oztown. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.