Simple Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Jag är känd för vissa och mindre känd för andra. Och hos dom som jag är känd för är jag väl känd för.. ehm. Nåt. Känd på ett positivt sätt, för mig iallafall. ...och så bra musiksmak på det. (A) Men äsch då :blush: Detsamma :wub: ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag är känd för... öhh... att jag är ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag är känd för... öhh... att jag är ny?ja :lol: JAG är inte känd alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 För att alltid singera mina inlägg med "Soad_token"....och kanske att jag är relativt aktiv i debattforumet? Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 För att alltid singera mina inlägg med "Soad_token"....och kanske att jag är relativt aktiv i debattforumet? Soad_token Ohja ^_^ För mig är du dessutom känd för att tillhöra de seriösa i forumet, vilket givetvis är positivt :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 För att alltid singera mina inlägg med "Soad_token"....och kanske att jag är relativt aktiv i debattforumet? Soad_token Ohja ^_^ För mig är du dessutom känd för att tillhöra de seriösa i forumet, vilket givetvis är positivt :] Man tackar :) Skoj att vet att man inte uppfattas som en allmän pajas :P Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Tja... vad tycker ni? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 För att ha varit medlem på sidan i 5 dar och tro att folk hinner lägga märke till dig? Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Nån kanske har sett vem jag är? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 För att alltid singera mina inlägg med "Soad_token"....och kanske att jag är relativt aktiv i debattforumet? Soad_token Ohja ^_^ För mig är du dessutom känd för att tillhöra de seriösa i forumet, vilket givetvis är positivt :] Man tackar :) Skoj att vet att man inte uppfattas som en allmän pajas :P Soad_token Haha, ja det är ju alltid skoj ^^ @twest: Jag har lagt märke till dig nån gång, dock har jag inte "sett vem du är" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 För att alltid singera mina inlägg med "Soad_token"....och kanske att jag är relativt aktiv i debattforumet? Soad_token Ohja ^_^ För mig är du dessutom känd för att tillhöra de seriösa i forumet, vilket givetvis är positivt :] Man tackar :) Skoj att vet att man inte uppfattas som en allmän pajas :P Soad_token Haha, ja det är ju alltid skoj ^^ @twest: Jag har lagt märke till dig nån gång, dock har jag inte "sett vem du är" Men du har sett lite av mig iaf. x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Tror ingen lägger märket till Odet/Median, men vem bryr sig igentligen, det här är bara ett forum av skitmånga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.