CrazyBarrie Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 jag stör mig inte på dig, jag tror nog att det är att jag gör rätt så bra avatarer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Well, det var inte jag som valde att bo i Sverige :( Det var mina föräldrar, jag vill tillbaka till Egypten. Jag är inte bara känd för att vara den enda egypten som gillar Arsenal i Fuska.se utan jag är känd för att vara en av dom enda egyptierna här i fuska :) Dirtman, det finns ingen stad eller något land som heter Arsenal och jag hejar på Egypten, dom vann med 2-0 mot Sverige i fotboll och så har dom vunnit 6 ACN (African Cup of Nations, just nu har dom till och med vunnit 2 st i rad (2006 och 2008) i fotboll? Dom har faktiskt vunnit mest ACN titlar i hela Afrika. O_o Dom vann med 4-2 i Semifinalen mot Elfenbenskusten och 4-1 i kvalet mot Kameron och 1-0 mot Kameron i finalen osv Du är ju knappast vara känd för att vara den enda från Egypten ;) Jag visste inte ens om det förän jag såg det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jaaha, ni , vad ska jag säga? Jag är ju typ nyinflyttad på Fuska.se . (: Menmen, Polsk är jag . Någon mer? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datachips Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Umm.. Kanske för att jag gillar chips? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 På vilket sätt är jag känd? Genom att göra dåliga avatarer och försöker vara seriös..? Någon får svara åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Ingen av er känner mig nu men typ 2003 - 2004 här var jag väl känd som hjälpsam antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag är känd för att vara en av de få aktiva tjejerna på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag är känd för att vara en av de få aktiva tjejerna på fuska.seJa, men glöm inte Draghon ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag har inte (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 JAGDÅÅÅ?? Apelsin: har sett dig någon gång, inte mycket. Raptomex: ganska känd Ayumi: aldrig sett Easton: aldrig sett datachips: aldrig sett acidfoe: aldrig sett poison e kingen på fuska :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 wAcko: Ser dig inte så mycket :/ Så du vet, poison är bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) känd är jag endå... vad jag tror så... typ alla tycker jag är en fanboy.. ^^ Redigerat 7 Maj 2008 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.