CrazyBarrie Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 jag stör mig inte på dig, jag tror nog att det är att jag gör rätt så bra avatarer :) Citera
Raptomex Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 Well, det var inte jag som valde att bo i Sverige :( Det var mina föräldrar, jag vill tillbaka till Egypten. Jag är inte bara känd för att vara den enda egypten som gillar Arsenal i Fuska.se utan jag är känd för att vara en av dom enda egyptierna här i fuska :) Dirtman, det finns ingen stad eller något land som heter Arsenal och jag hejar på Egypten, dom vann med 2-0 mot Sverige i fotboll och så har dom vunnit 6 ACN (African Cup of Nations, just nu har dom till och med vunnit 2 st i rad (2006 och 2008) i fotboll? Dom har faktiskt vunnit mest ACN titlar i hela Afrika. O_o Dom vann med 4-2 i Semifinalen mot Elfenbenskusten och 4-1 i kvalet mot Kameron och 1-0 mot Kameron i finalen osv Du är ju knappast vara känd för att vara den enda från Egypten ;) Jag visste inte ens om det förän jag såg det här. Citera
acidfoe Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Jaaha, ni , vad ska jag säga? Jag är ju typ nyinflyttad på Fuska.se . (: Menmen, Polsk är jag . Någon mer? (: Citera
Datachips Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Umm.. Kanske för att jag gillar chips? :rolleyes: Citera
Easton Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 På vilket sätt är jag känd? Genom att göra dåliga avatarer och försöker vara seriös..? Någon får svara åt mig. Citera
xiaoxiang Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Ingen av er känner mig nu men typ 2003 - 2004 här var jag väl känd som hjälpsam antar jag. Citera
Gäst Apelsin Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Jag är känd för att vara en av de få aktiva tjejerna på fuska.se Citera
Raptomex Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Jag är känd för att vara en av de få aktiva tjejerna på fuska.seJa, men glöm inte Draghon ;) Citera
Gäst wAcko Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 JAGDÅÅÅ?? Apelsin: har sett dig någon gång, inte mycket. Raptomex: ganska känd Ayumi: aldrig sett Easton: aldrig sett datachips: aldrig sett acidfoe: aldrig sett poison e kingen på fuska :o Citera
Gäst Apelsin Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 wAcko: Ser dig inte så mycket :/ Så du vet, poison är bannad Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) känd är jag endå... vad jag tror så... typ alla tycker jag är en fanboy.. ^^ Redigerat 7 Maj 2008 av GunsNroses Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.