Vitdom Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Jag gillar o döda dedär goblins för dom är fulla! Brun tröja fullt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 var hittar man green dragons??? ja kolla på runehq och där stog chaos tunnel tror ja och ja vet inte var de eDet räcker att du skriver en gång. Dom finns i "bunnyness" (wilderness). tack ps det hände inget när ja tryckte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 hm... jag dödar väll det som är bäst lämpat för min lvl, då blir det la mest demons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Gillar och döda cockroach soilders :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 I member worlds (kan ej det där p2p och f2p)är det blue drags och free är det nog lessers. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 p2p : Ankous , green drags. F2p: Lesser & Greater demons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 p2p:green dragons lol :medieval: och f2p demons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 I member worlds (kan ej det där p2p och f2p)är det blue drags och free är det nog lessers. :D F2P= Free to Play P2P= Pay to Play var hittar man green dragons??? ja kolla på runehq och där stog chaos tunnel tror ja och ja vet inte var de e Det räcker att du skriver en gång. Dom finns i "bunnyness" (wilderness). tack ps det hände inget när ja tryckte Ok, men jag rekomenderar att du INTE går ner i chaos tunnel, då det finns poison spiders, brutal green drags, black drags (tror jag), och en massa andra saker i level 200-300. Gå ut i level 20 wilderness, precis rakt från varrock wild typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg