Firecracker Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 om man kunde få en bekräftelse på att ens anmälning funkade så skulle jag vara nöjd ;) Jo, håller med. För det är så besvärligt att söka reda på trådarna man anmält för att se om dom blev låste o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 om man kunde få en bekräftelse på att ens anmälning funkade så skulle jag vara nöjd ;) Jo, håller med. För det är så besvärligt att söka reda på trådarna man anmält för att se om dom blev låste o.s.v. aa jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Varför ska man få bekräftelse om sin anmälning funkade eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Varför ska man få bekräftelse om sin anmälning funkade eller inte? För man vill väl se om den blev låst osv.Dock kan det bli lite jobbigt för modsen om inte FuskaBot tar hand om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 B) låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Varför ska man få bekräftelse om sin anmälning funkade eller inte? För man vill väl se om den blev låst osv.Dock kan det bli lite jobbigt för modsen om inte FuskaBot tar hand om det. Är det intressant oh se om en tråd blev låst?, då är man lättflirtad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Varför ska man få bekräftelse om sin anmälning funkade eller inte? För man vill väl se om den blev låst osv.Dock kan det bli lite jobbigt för modsen om inte FuskaBot tar hand om det. Är det intressant oh se om en tråd blev låst?, då är man lättflirtad... Det var inte mitt förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.